4 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Listerine'in influencer marketing hareketi sevilmedi: Sahte ve komik!
Haberler

Listerine’in influencer marketing hareketi sevilmedi: Sahte ve komik!

Marketing Türkiye
3 Eylül 2018
1 dk okuma

Johnson & Johnson’ın ağız bakım markası Listerine’in başına gelenler için “Influencer Marketing rezil de eder vezir de…” demek yanlış olmaz. Instagram fenomeni olan “Scarlett London” ile Listerine’in reklamını yapması için anlaşan Johnson & Johnson, Scarlett London tarafından paylaşılan fotoğrafın sosyal medyada komik ve sahte bulunması üzerine kendini bir sosyal medya fırtınasının içinde buldu.

İngiliz fenomen, yukarıdaki fotoğrafı “güne pozitif başlamanın fotoğrafı” olarak Instagram hesabında paylaştı. Siz de güne böyle mi başlıyorsunuz? Yoksa fotoğraf eleştirildiği kadar sahte mi? Scarlett’in odasında paylaştığı fotoğraf o kadar sahte bulunuyor ki kalpli balonlardan, günaydın yazan kağıtlardan, kadının kendi fotoğrafının yorganın üzerine basılı olmasına kadar fotoğraf analiz edilip hakkında binlerce tweet atılıyor ve Instagram’da yorum yazılıyor.

https://www.instagram.com/p/BnIlqUShl31/?utm_source=ig_web_copy_link

Peki Listerine’in bu “pembiş” ve pancake’li odada ne işi var?

Influencer marketing’in nimetlerinden yararlanmak isteyip Instagram fenomeniyle anlaşan marka yanlış influencer seçimi ya da başka sebeplerden dolayı amacına ulaşamadı. Fotoğraflardaki sahtelik yüzünden genç kızların kendilerini yetersiz hissettiği, gerçek hayatın böyle olmadığı eleştirileri Listerine’i de hedef aldı.

All the things any woman needs for a good night’s sleep:

– a bed surrounded by heart shaped balloons,
– a throw with a massive picture of me on it,
– a bottle of listerine https://t.co/s5CF8rmMsR

— Dr Fern Riddell (@FernRiddell) September 1, 2018

Hayal edilen yaşamların vazgeçilmezi: Listerine

Eleştiriler her zaman olduğu gibi yerini önüne geçilemez bir mizaha bıraktı ve sosyal medya fenomenleri kolları sıvadı. Süslü fotoğraflar paylaşan fenomenler olur olmadık yerlere Listerine koyarak Listerine ve Scarlett London işbirliğini tiye aldı.

https://twitter.com/DaveParkinson/status/1036180435913633792

Kaynak: The Drum

1 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
2 İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
3 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
4 Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
5 Evcil hayvanlar için açılan kapılar, iş dünyasında bambaşka bir dönüşümü beraberinde getiriyor
Evcil hayvanlar için açılan kapılar, iş dünyasında bambaşka bir dönüşümü beraberinde getiriyor
Güncel Haberler
Yaz tatili hava trafiğini canlandırdı: En yoğun havalimanı Sabiha Gökçen
Yaz tatili hava trafiğini canlandırdı: En yoğun havalimanı Sabiha Gökçen
Meta’nın yapay zeka karakterleri cesur çıktı. İlk mesajı onlar atacak!
Meta’nın yapay zeka karakterleri cesur çıktı. İlk mesajı onlar atacak!
Hazır giyim ihracatta alarm veriyor: 5. sıraya geriledi
Hazır giyim ihracatta alarm veriyor: 5. sıraya geriledi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Meta’nın yapay zeka karakterleri cesur çıktı. İlk mesajı onlar atacak!
Haberler
Meta’nın yapay zeka karakterleri cesur çıktı. İlk mesajı onlar atacak!
Sena Tufan
2 saat önce
İç mekanda görünmeyen kirleticilere karşı Dyson hava temizleme teknolojileri
Haberler
İç mekanda görünmeyen kirleticilere karşı Dyson hava temizleme teknolojileri
Advertorial
2 hafta önce
Anneler Günü'nü kutlayan markalar!
Haberler
Anneler Günü’nü kutlayan markalar!
Sena Tufan
10 Mayıs 2025
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
Haberler
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
İrem Alimoğlu
9 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.