27 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Lionel Messi istihareye yattı!

Marketing Türkiye
26 Mayıs 2014
1 dk okuma

Dünya Kupası’na sayılı günler kala tüm hazırlıklar sürerken markaların da Dünya Kupası’na ilişkin kampanyaları birer birer izleyicilerle buluşmaya devam ediyor. adidas’ın “Messi’nin Dünya Kupası Rüyası” adlı Dünya Kupası reklam kampanyası da bu kapsamda futbolseverlerin beğenisine sunuldu. Messi’nin yanı sıra Dani Alves, Luis Suárez, Robin van Persie, Bastian Schweinsteiger ve Xavi gibi yıldız futbolcuların yer aldığı 2014 FIFA Dünya Kupası reklamı ile adidas’ın “#allin or nothing” mottolu Dünya Kupası kampanyası da bu kapsamda başlatılmış oldu.

Müziği Kanye West tarafından yapılan “Leo Messi’nin Dünya Kupası Rüyası” adlı reklam kampanyasını “City of God” (Tanrı Kent) sinema filminin yönetmeni olan Brezilyalı ünlü yönetmen Fernando Meirelles yönetti, reklamın yardımcı yönetmenliğini ise Cassiano Prado üstlendi.

Reklam filmi, Messi’nin yıldız futbolcuların 2014 FIFA Dünya Kupası Brezilya için yaptıkları hazırlıkları rüyasında görmesini konu alıyor. Reklamda tüm oyuncularnı, taraftarların, teknik direktörlerin ve ülkelerin kupayı kazanma arzusu için buluştuğu anda Messi rüyasından uyanıyor ve 2014 FIFA World Cup için mücadeleye çıkma vaktinin geldiğini anlıyor.

adidas Futbol Global Marka Pazarlama Direktörü Tom Ramsden, reklam kampanyasının, “#allin or nothing” mottosuyla büyük turnuvayı kazanmak için gereken özveri ve mücadeleyi gözler önüne serdiğini söylüyor. “Her şeyini ortaya koyamayan takım, Dünya Kupası’nı kazanamayacak. adidas, spor yapmanın, potansiyelini ortaya çıkarmanın ve dünya kupasını kazanmanın tek yolunun her şeyini ortaya koymak olduğuna inanıyor” diyen Ramsden şöyle konuşuyor: “Biz bu reklam filminden ve ‘#allin or nothing’ mottosunun oluşturduğu tüm kampanyadan inanılmaz gurur duyuyoruz. Fernando (Meirelles), Cassiano (Prado) ve Kanye’nin yaratıcı güçlerini bir araya getirerek ve onları dünyanın en iyi oyuncuları ile birleştirerek sadece adidas’ın ortaya çıkarabileceği eşsiz, yepyeni ve farklı bir Dünya Kupası kampanyası oluşturduk.”

{youtube}vJRH-4KwAkE|450|280{/youtube}

1 WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
2 adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
3 Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
4 DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
5 TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
Güncel Haberler
Z kuşağı için yapay zeka vazgeçilmez! Peki ama neden?
Z kuşağı için yapay zeka vazgeçilmez! Peki ama neden?
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
Türkiye'nin "koku" haritası
Türkiye’nin “koku” haritası
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Toprak Razgatlıoğlu üçüncü kez dünya şampiyonu!
Haberler
Toprak Razgatlıoğlu üçüncü kez dünya şampiyonu!
Nafizcan Önder
7 gün önce
Uber, 2026’da Avrupa’da robotaksi sahnesine çıkıyor
Haberler
Uber, 2026’da Avrupa’da robotaksi sahnesine çıkıyor
Nafizcan Önder
8 Eylül 2025
Danone Türkiye, B Corp sertifikasıyla "işini iyilik için kullanan" şirketler arasına katıldı
Haberler
Danone Türkiye, B Corp sertifikasıyla “işini iyilik için kullanan” şirketler arasına katıldı
İrem Alimoğlu
18 Eylül 2025
"Influencer Marketing"i en etkin kullanan markalar hangileri?
Haberler
“Influencer Marketing”i en etkin kullanan markalar hangileri?
İrem Alimoğlu
2 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.