8 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Lionel Messi istihareye yattı!

Marketing Türkiye
26 Mayıs 2014
1 dk okuma

Dünya Kupası’na sayılı günler kala tüm hazırlıklar sürerken markaların da Dünya Kupası’na ilişkin kampanyaları birer birer izleyicilerle buluşmaya devam ediyor. adidas’ın “Messi’nin Dünya Kupası Rüyası” adlı Dünya Kupası reklam kampanyası da bu kapsamda futbolseverlerin beğenisine sunuldu. Messi’nin yanı sıra Dani Alves, Luis Suárez, Robin van Persie, Bastian Schweinsteiger ve Xavi gibi yıldız futbolcuların yer aldığı 2014 FIFA Dünya Kupası reklamı ile adidas’ın “#allin or nothing” mottolu Dünya Kupası kampanyası da bu kapsamda başlatılmış oldu.

Müziği Kanye West tarafından yapılan “Leo Messi’nin Dünya Kupası Rüyası” adlı reklam kampanyasını “City of God” (Tanrı Kent) sinema filminin yönetmeni olan Brezilyalı ünlü yönetmen Fernando Meirelles yönetti, reklamın yardımcı yönetmenliğini ise Cassiano Prado üstlendi.

Reklam filmi, Messi’nin yıldız futbolcuların 2014 FIFA Dünya Kupası Brezilya için yaptıkları hazırlıkları rüyasında görmesini konu alıyor. Reklamda tüm oyuncularnı, taraftarların, teknik direktörlerin ve ülkelerin kupayı kazanma arzusu için buluştuğu anda Messi rüyasından uyanıyor ve 2014 FIFA World Cup için mücadeleye çıkma vaktinin geldiğini anlıyor.

adidas Futbol Global Marka Pazarlama Direktörü Tom Ramsden, reklam kampanyasının, “#allin or nothing” mottosuyla büyük turnuvayı kazanmak için gereken özveri ve mücadeleyi gözler önüne serdiğini söylüyor. “Her şeyini ortaya koyamayan takım, Dünya Kupası’nı kazanamayacak. adidas, spor yapmanın, potansiyelini ortaya çıkarmanın ve dünya kupasını kazanmanın tek yolunun her şeyini ortaya koymak olduğuna inanıyor” diyen Ramsden şöyle konuşuyor: “Biz bu reklam filminden ve ‘#allin or nothing’ mottosunun oluşturduğu tüm kampanyadan inanılmaz gurur duyuyoruz. Fernando (Meirelles), Cassiano (Prado) ve Kanye’nin yaratıcı güçlerini bir araya getirerek ve onları dünyanın en iyi oyuncuları ile birleştirerek sadece adidas’ın ortaya çıkarabileceği eşsiz, yepyeni ve farklı bir Dünya Kupası kampanyası oluşturduk.”

{youtube}vJRH-4KwAkE|450|280{/youtube}

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
3 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
4 Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
5 YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Güncel Haberler
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında!
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
Haberler
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
İrem Alimoğlu
7 Kasım 2025
Fransa’da TotalEnergies’e "greenwashing" cezası
Haberler
Fransa’da TotalEnergies’e “greenwashing” cezası
İrem Alimoğlu
24 Ekim 2025
Aile şirketlerinde büyüme keskin şekilde geriledi! Peki, neden?
Haberler
Aile şirketlerinde büyüme keskin şekilde geriledi! Peki, neden?
Sena Tufan
1 hafta önce
Türkiye'de sağlık bilinci artıyor ama "iyi hissetme" oranı alarm veriyor!
Haberler
Türkiye’de sağlık bilinci artıyor ama “iyi hissetme” oranı alarm veriyor!
İrem Alimoğlu
5 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.