21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
LinkedIn’i çok yanlış anlamış 8 Türk kullanıcı tipi
Haberler

LinkedIn’i çok yanlış anlamış 8 Türk kullanıcı tipi

Marketing Türkiye
12 Ekim 2016
2 dk okuma

LinkedIn, profesyonel çevrenizi genişletme fırsatını vererek kariyer basamaklarını daha hızlı ve daha doğru kişilerle birlikte çıkmanızı sağlayan bir araç. Ancak biz bu sosyal ağı da bir şekilde yanlış anlamayı başarmış bir milletin mensubuyuz.

Önümüzü ilikleyerek girdiğimiz LinkedIn’de öyle kullanıcılar görüyoruz ki yanlışlıkla Facebook’a mı girdik diye adres çubuğunu iki üç kere kontrol ediyoruz. Yapmayın etmeyin arkadaşlar diyerek LinkedIn’i çok yanlış anlayan bünyelerin ortak özelliklerine sizi şöyle buyur edelim.

1.    LinkedIn’i Facebook sanıp özlü söz paylaşanlar

hayatsiz

2.    Profil fotoğrafına havuz başı bikinili pozunu koyanlar

havuzlnkd

3.    Profil bilgilerini yarı İngilizce, yarı Türkçe dolduranlar

tavuksis

4.    Utanmayıp LinkedIn’i çöpçatanlık uygulaması sanıp özelden karşı cinse yürüyenler

yuruyenlnkd

5.    Durum güncellemeleri altında goygoy çevirenler

durumgunce

6.    LinkedIn gruplarına kendi reklamlarını yapmak için üye olanlar

admann

7.    Endorse edeni endorse ederim mantığının suyunu çıkaranlar

endorseden

8.    Bayram, özel günleri kutlamanın yerinin LinkedIn olduğunu sananlar

aaeaaqaaaaaaaaq7aaaajdcwowe1ndy0ltjiytetndnjnc1indaxltcwmdy4y2m5ogi3oq

Kaynak: ListeList
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TIME dergisi, "yapay zekanın mimarları"nı yılın kişisi seçti
Haberler
TIME dergisi, “yapay zekanın mimarları”nı yılın kişisi seçti
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Sena Tufan
30 Ekim 2025
Black Friday'de en çok ne satılıyor?
Haberler
Black Friday’de en çok ne satılıyor?
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Haberler
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.