9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
LG Electronics ikinci çeyrek sonuçlarını açıkladı
Haberler

LG Electronics ikinci çeyrek sonuçlarını açıkladı

Marketing Türkiye
28 Temmuz 2017
2 dk okuma

LG Electronics (LG), 2017’nin ikinci çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yaklaşık yüzde 4’lük artışla 12,89 milyar dolar ciro elde ettiğini açıkladı. Beyaz Eşya bölümünün ciroda başı çektiği bu dönemde, aynı zamanda 2016’nın ikinci çeyreğine göre satışlarda yüzde 12’lik artış gerçekleşti. Şirketin dört iş kolundan üçü bir önceki yıla göre daha fazla ciro elde etti. İkinci çeyrekte gerçekleşen işletme geliri yüzde 13,6’lık artışla 588,2 milyon dolar oldu.
LG Beyaz Eşya & İklimlendirme Çözümleri Bölümü ikinci çeyrekte 4.65 milyar dolar ciroyla en çok payı alırken, 412,5 milyon dolar da işletme geliri elde etti. İkinci çeyrekteki önemli gelişmelerden bir diğeri de 2016’nın Nisan – Haziran dönemine kıyasla, 2017’nin aynı döneminde Kore pazarında gerçekleşen satışların yüzde 43 artması oldu. J.D. Power, “LG’nin 2017’de Mutfak ve Çamaşır kategorisinde yer alan ürünleriyle müşteri memnuniyeti ödüllerinde diğer üreticilerin hepsinden daha fazla ödül kazandığını” açıkladı.* Şirket, InstaView buzdolapları ve TWINWash çamaşır makineleri gibi üst sınıf ev aletlerine Kuzey Amerika, Avrupa ve Asya’dan artarak gelen talepler doğrultusunda gelirini artırmayı hedefliyor.

LG Ev Eğlence Bölümü 3,75 milyar dolarlık cironun yanı sıra 303,8 milyon dolar işletme karı elde etti. TV’ye olan talebin dünya genelinde düşmesine rağmen, 2016’nın aynı dönemine göre satışlarda yüzde 2’lik bir artış gerçekleşti. LG OLED TV ve LG SUPER UHD TV gibi premium ürünlerin ikinci çeyrekteki satışları, geliştirilen maliyet yönetimiyle de birleşince işletme kar marjının yüzde 8,1 olması sağlandı. Premium TV satışlarının üçüncü çeyrekte de aynı güçlülükte devam etmesi bekleniyor.

LG Mobil İletişim Bölümü 2,39 milyar dolar ciro ve 117,27 milyon dolar işletme kaybı gerçekleştirdiği zorlu bir çeyrek geçirdi. Geçen yılın aynı dönemine göre çok fazla bir değişim olmasa da beklenenin altında gerçekleşen akıllı telefon satışları ve parça fiyatlarının artması bu sonuca neden oldu. Kuzey Amerika pazarında, özellikle orta sınıf telefonların katkısıyla geçen yılın aynı dönemine göre satışlar yüzde 13 arttı. Yeni Q serisinin satışa sunulması ve gelecek haftalarda yeni üst düzey cihazların satışa çıkarılacak olmasının şirketin 2017’nin ikinci yarısındaki performansını yukarıya çekmesi bekleniyor.

LG Otomotiv Malzemeleri Bölümü, 2016’nın aynı dönemine göre yüzde 38 artışla gerçekleştirdiği 781,7 milyon dolar satışla hızlı büyümesini devam ettiriyor. Bu büyümede özellikle telematiğin (trafik ile ilgili bilgileri ve aracın hedefine ulaşması için en uygun rotayı çizen teknoloji) başarısı ve ABD’de yeni satışına başlanan Chevrolet Bolt elektrikli aracın yedek parçaları önemli yer tutuyor. Gelişmiş araç yardım sistemleri (ADAS) gibi alanlarda süren yatırımlar bu çeyrekte 14,5 milyon dolarlık bir işletme kaybına neden oldu. Ancak bu yatırımlar meyvelerini vermeye başlıyor. LG, önde gelen Alman otomobil üreticilerinden biriyle gerçekleştirdiği ilk ADAS kamera ortaklığını duyurdu. Akıllı elektrikli araç yedek parçaları pazarının Kuzey Amerika’da Chevrolet Bolt’un çok daha fazla bölgede satışa çıkartılması ve Avrupa’daki diğer elektrikli araçların satışlarının artmasıyla yılın geri kalanında hızla büyüyeceği bekleniyor.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan - 2 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Nisan – 2 Mayıs)
3 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
4 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
5 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Güncel Haberler
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
Anneler Günü’nde kartlı harcamada 10 milyar liralık artış bekleniyor
EspressoLab, boykot çağrısı yapanlara dava açmaya başladı
EspressoLab, boykot çağrısı yapanlara dava açmaya başladı
Teknosa'nın plastik poşetleri kartona, karton poşetleri ormana dönüşüyor!
Teknosa’nın plastik poşetleri kartona, karton poşetleri ormana dönüşüyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Oyun satışları yüzde 17 arttı! Peki, en çok hangi oyunlar ilgi gördü?
Araştırma
Oyun satışları yüzde 17 arttı! Peki, en çok hangi oyunlar ilgi gördü?
Nafizcan Önder
15 Mart 2025
Sensodyne Klinik Beyazlık serisinin yeni reklam filmi, marka yüzü Gökçe Bahadır ile tanıtıldı
Haberler
Sensodyne Klinik Beyazlık serisinin yeni reklam filmi, marka yüzü Gökçe Bahadır ile tanıtıldı
Advertorial
3 Mart 2025
"DeepSeek"in rakibi "Manus" kullanıma açıldı
Haberler
“DeepSeek”in rakibi “Manus” kullanıma açıldı
Nafizcan Önder
8 Nisan 2025
Apple, tepkiler üzerine iPhone 16 reklamını yayından kaldırdı
Haberler
Apple, tepkiler üzerine iPhone 16 reklamını yayından kaldırdı
İrem Alimoğlu
10 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.