Kurumsal İletişim A.Ş. ve TASAM’dan işbirliği
Marka ve kurumlara stratejik iletişim danışmanlığı hizmeti veren Kurumsal İletişim A.Ş., Türkiye’nin ikili, bölgesel ve çok taraflı uluslararası ilişkilerine; tarihi, kültürel, siyasi, iktisadi, hukuki, sosyolojik ve jeopolitik yapısına ve problemlerine yönelik bilimsel araştırmalar yaparak, karar alıcılara etkin çözümler üreten TASAM ile bir işbirliği gerçekleştirdi.
Bir yılı aşkın bir süredir bakanlıklar, merkezi ve yerel yönetimlerle yürüttüğü yoğun çalışmalar ile siyasal iletişim alanında uzmanlaşmayı hedefleyen Kurumsal İletişim A.Ş. Genel Müdürü Gürsu Bahar Ünal, şu açıklamalarda bulundu: “Türkiye’nin 2023 stratejik vizyonunun temelini atan, bilimsel araştırma merkezi TASAM ile birlikte yapacağımız çalışmalar sayesinde siyasal iletişim konusunda söz sahibi olmayı hedefliyoruz. ‘Asya’, ‘Afrika’, ‘Avrupa’, ‘Latin Amerika ve Karayipler’ ve ‘Kuzey Amerika’ ile ‘Türkiye’ ve güvenlik kuşağı olan ‘Balkanlar’, ‘Ortadoğu’, ‘Karadeniz-Kafkas’ ve ‘Akdeniz’ bölgelerine yönelik başlattığı kurumsal süreçleri ‘Türk Dünyası’ ve ‘İslam Dünyası’na yönelik başlattığı kimliksel süreçlerle genişleten TASAM’ın bu çok açılımlı yaklaşımından faydalanırken, biz de Kurumsal İletişim A.Ş. olarak iletişim danışmanlığı hizmeti sunacağız.”
Markaları için ajans olmanın ötesinde yol arkadaşı olmayı ve hedefe birlikte yürümeyi amaçlayan Kurumsal İletişim A.Ş., Emlak Konut GYO, Bio İstanbul, NEF, FerYapı, Era Türkiye, Arnavutköy Steak House, Big Chefs, Gemide Balık, Sırçacı 14 ve Kuyaş gibi markalara hizmet veriyor.