14 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Küçük Ağa’nın dondurma keyfi

Marketing Türkiye
7 Temmuz 2014
1 dk okuma

Yaz aylarının sevilen tatlarından Algida Maraş Usulü, Kanal D’nin sevilen dizisi Küçük Ağa’nın yıldız oyuncularını ‘Yaz Ramazanı’nın geleneklerinin paylaşıldığı iftar sofrasında buluşturdu.

Dizinin başrol oyuncularından; Birce Akalay, Sarp Levendoğlu’nun yanı sıra Zeki Alasya ve minik yıldız Emir Berke Zincidi’nin yer aldığı reklam filminde evlerinin bahçesinde mutluluk içerisinde oruçlarını açan anne, baba, çocuk, dede ve anneanneden oluşan Küçük Ağa dizisi ailesini iftar sofrasında görüyoruz. Dizide dede karakterini canlandıran Zeki Alasya, ailenin en küçüğü olan sevimli torunu Emir Berke Zincidi’ye 32 yılda bir yaşanan ‘Yaz Ramazanı’nın geleneklerini anlatıyor. İftarın sonuna gelindiğinde dede, dizide anne karakterini canlandıran Birce Akalay’dan masaya yaz iftarına serinlik katacak bir tatlı olarak Algida Maraş Usulü’nü getirmesini istiyor. Anne, ailenin babası Sarp Levendoğlu’na dönerek ona dondurma alıp almadığını soruyor. Baba ise aynı soruyu, oğlu Zincindi’ye aktarıyor ve minik yıldız yaz iftarının olmazsa olmaz geleneği haline gelen dondurmayı tabiî ki unutmadığını söylüyor ve dondurma kutusunu açıyor. Zincidi bu sayede dedesinden bir de övgü alıyor. Akalay, masadaki Algida Maraş Usulü’nü aile bireylerine servis ediyor ve dondurma keyfini üç kuşak bir arada çıkarıyor.

Kampanya Künyesi:

Reklamın başlığı: Algida Ramazan

Reklamveren: Algida

Reklamveren yetkilisi: Leyal Eskin, Sevgi Gür, İrem Işık, Levent Allovi

Reklam ajansı: Alametifarika

Yaratıcı yönetmen: Emrah Karpuzcu, Kenan Ünsal

Yaratıcı grup: Aylin Çelik, Ozan Özüm Özbey, Ozan Küme, Erkul Yazgan, Berat Pekmezci, Odisseas Sevsevme

Müşteri ilişkileri grubu: Gökhan Akbay

Stratejik planlama: Başar Sarıkaya, Serra Akyel, Ufuk Saygın

Ajans prodüktörü: Sertuğ Alptekin, Berkay Tahmaz, Teğin Polat

Yapım şirketi: Erler Film

Medya ajansı: Mindshare

Medya planlamacı: Büke Bıçaker, Burçak Akkan, İpek Dorak

Kullanılan mecralar: TV, İnternet

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Asgari ücret 2026'da ne kadar olacak?
Asgari ücret 2026’da ne kadar olacak?
3 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
4 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
5 Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Güncel Haberler
TVekstra, "Best Advertising Innovation Using HbbTV" ödülünü kazandı
TVekstra, “Best Advertising Innovation Using HbbTV” ödülünü kazandı
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

The Ordinary "Periodic Fable" ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
Haberler
The Ordinary “Periodic Fable” ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
Sena Tufan
4 hafta önce
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Haberler
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Nafizcan Önder
15 Ekim 2025
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Haberler
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Haberler
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.