26 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kristal Elma “Yaratıcılık Tek, Biz Hepimiz” mottosuyla 31. kez yaratıcılığı ödüllendirecek
Haberler

Kristal Elma “Yaratıcılık Tek, Biz Hepimiz” mottosuyla 31. kez yaratıcılığı ödüllendirecek

Marketing Türkiye
24 Ekim 2019
3 dk okuma

Kristal Elma Türkiye Reklam Ödülleri Yarışması ile yaratıcılık 31. kez ödüllendiriliyor. Bu yıl, “Yaratıcılık Tek, Biz Hepimiz” mottosuyla gerçekleştirilen organizasyonun en uzun gece 21 Aralık’ta düzenlenecek töreninde kazananlar ödülleriyle buluşurken, pazarlama ve reklam dünyasının tüm paydaşlarının güç birliği de kutlanacak.

Kristal Elma Yarışması’nda bu yıl yaratıcılıkta sınır tanımayan, tüketicinin zihninde ve gönlünde etki bırakan projeler 31. kez ödüllendirilecek. Bu yılki mottosu “Yaratıcılık Tek Biz Hepimiz” olan organizasyon, reklamcılık dünyasının başarılarının onurlandırıldığı bir kutlama niteliği taşıyor. “31. Kristal Elma Yarışması” kapsamında ödüller en uzun gece 21 Aralık’ta Hasköy İplik Fabrikası’nda sahiplerini bulacak.

Reklamcılar Derneği tarafından Türkiye’de pazarlama ve reklam ekositeminin tüm paydaşlarıyla gelişerek ve güçlenerek devamını sağlamak amacıyla hayata geçirilen Kristal Elma’da, 31 yıldır sektörün tüm kesimlerindeki yaratıcılar ve iyi fikirler tek bir platformda toplanıyor. Yaratıcılığın gönül ve inanç işi olduğunu vurgulayan Reklamcılar Derneği Başkanı Volkan İkiler, “Reklam sektörü bir ilişkiler zinciri. Yaratıcılığı artırma, toplumun tüm kesimlerini kapsayan fikirleri ortaya çıkarma hedefiyle yapımcısından yönetmenine, grafikerinden metin yazarına sektörün tüm birimleriyle güç birliği yapıyoruz. Bu nedenle yaratıcılığı 31. kez ödüllendirirken, sektörümüzün bugünlere ulaşması yolunda emek veren her bir bireyin ve unsurun başarılarını da kutluyoruz” dedi.

Sıradanlığa karşı, tek düzeliğe karşı…

Bu yıl “Sıradanlığa karşı, tekdüzeliğe karşı… Yaratıcılık tek, biz hepimiz” diyerek yola çıkan Kristal Elma’nın manifestosu, yaratıcılığa usanmadan her gün savaşını verebilecek kadar tutkun olanlar üzerine kuruldu. 31. Kristal Elma manifestosu ile reklamcılık dünyasına şu şekilde seslenildi: “Onlarca insanı bir araya getirebilmek kolay iş. Aslolan, çatısıyla, kapısıyla bulunduğun yeri yaşayan, nefes alan, kimi zaman ağlayan, kimi zaman gülen ama ne olursa olsun durmaksızın üreten bir organizmaya dönüştürebilmek. Durmadan düşünebilmek, kapıdan girildiği an bir organı olduğumuz bu sürecin sekteye uğramaması adına; bireysel neyimiz var neyimiz yoksa kapı dışında bırakıp nihai hedef olan “yaratıcılığın büyüsüne” odaklanabilmek… Ancak dürüst olalım. Bu, akıl kârı değildir. Herkes soyut bir konseptin vereceği haz için gecesini gündüzüne katmayacaktır. O nedenden ötürü olacak ki sadece deliler tarafından yapılabilmektedir bu… Jack Kerouac’un sözünü ettiği deliler tarafından: “Yaşamak için deli olan, konuşmak için deli olan, yazmak için deli olan, her şeye aynı anda ihtiras duyan, asla esnemeyen ya da sıradan bir şey söylemeyen birileri” tarafından… Yaratıcılığa karşı usanmadan her gün savaşını verebilecek güce sahip olanlar tarafından… Çünkü ancak o zaman bir şansımız var. Sıradanlığa karşı, tekdüzeliğe karşı… Yaratıcılık tek, biz hepimiz.”

Kristal Elma 2019’da Neler Yeni?

Pazarlama iletişiminde yaratıcılığın artırılmasına katkıda bulunan organizasyon kapsamında kazananlar 21 Aralık’ta Hasköy Yün İplik Fabrikası’nda gerçekleştirilecek törenle ödüllendirilecek. Kristal Elma bu yıl da adayları birçok yenilikle karşılıyor. Açıkhava kategorisinin yenilendiği organizasyonda, “Dijital, Sosyal Medya ve Aktivasyon” alanına; “Kullanıcı ile ortak yaratılan içerikler”, “Sosyal medyada ünlü kullanımı”, “VR/AR teknoloji projeleri”, “Markalı teknoloji projeleri”, “Verinin yaratıcı kullanımı”, “Native reklamlar” ve “Mobil teknolojilerin yaratıcı kullanımı” olmak üzere 7 yeni kategori eklendi.

“Medya” alanına “Markalı içerik- Ürün yerleştirme”, “Markalı içerik- Dijital ve Sosyal Medya İçin Oluşturulmuş İçerik” ile “Ürün/ Hizmet Lansman” kategorilerinin eklendiği Kristal Elma’da “Tasarım” alanında da “Etkileşim tasarımı”, “Veri görselleştirmesi tasarımı” ile “Dijital enstalasyon ve etkinlik tasarımı” olmak üzere üç yeni kategoride başvuru alınıyor.

“Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği” özel kategorisi açıldı

Organizasyon kapsamında bu yıl Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği özel kategorisi açıldı. Bu kategoride; marka, ürün veya hizmet tanıtımında; cinsiyetler arası eşitsizliği teşvik eden geleneksel rolleri ve yaşam tarzlarını sorgulayan, kalıp yargıları yansıtan rolleri normalleştirmeyen, cinsiyet rollerine dair toplumdaki çeşitliliği yansıtan ve bu konuda farkındalık yaratan iletişim çalışmaları değerlendirilecek. Başvurular mecra bağımsız olarak yapılabilecek.

Kristal Elma jürisinde “Film, TV-Sinema, Online Film, Entegre Kampanyalar”, “Basın, Açıkhava, Radyo” ile “Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği” kategorilerinde İlkay Gürpınar; “Medya”da Banun Erkıran, “Dijital, Sosyal Medya ve Aktivasyon”da Enis Orhun jüri başkanı olarak görev yapacak. “Tasarım”da jüri başkanı Ayşe Bali olurken, “Uygulamada Mükemmellik-Yapım Yönetim” ile “Uygulamada Mükemmellik-Müzik” kategorisinde Can Pehlivanlı; “Bölge Yarışması”nda ise Kurtcebe Turgul jüriye başkanlık edecek.

1 Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
2 Türkiye’nin gençlik markaları
Türkiye’nin gençlik markaları
3 Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
4 adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı
5 Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Güncel Haberler
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Ekonomide kuşak farkı: Gençler daha sert, daha temkinli!
Ekonomide kuşak farkı: Gençler daha sert, daha temkinli!
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kent Lokantası soruşturmasına Vedat Milor’dan yanıt: “Hesabı Ödüyorum”
Haberler
Kent Lokantası soruşturmasına Vedat Milor’dan yanıt: “Hesabı Ödüyorum”
Nafizcan Önder
10 Mart 2025
Yapay zeka botları Wikipedia’yı kuşattı!
Haberler
Yapay zeka botları Wikipedia’yı kuşattı!
İrem Alimoğlu
4 Nisan 2025
Markaların dikkat çeken 8 Mart Dünya Kadınlar Günü mesajları
Haberler
Markaların dikkat çeken 8 Mart Dünya Kadınlar Günü mesajları
İrem Alimoğlu
7 Mart 2025
Tote Bag'ler sanat eserine dönüştü...
Haberler
Tote Bag’ler sanat eserine dönüştü…
Sena Tufan
4 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.