27 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kristal Elma Festivali için geri sayım başladı
Haberler

Kristal Elma Festivali için geri sayım başladı

Marketing Türkiye
2 Ekim 2018
1 dk okuma

Reklamcılar Derneği tarafından düzenlenen Kristal Elma Festivali’ne sayılı günler kaldı. 11-12 Ekim tarihleri arasında Bomontiada’da gerçekleşecek etkinliğin 30. yılında yaratıcılık yine festival havasında kutlanacak.

11-12 Ekim tarihlerinde gerçekleştirilecek Kristal Elma Festivali’nde katılımcılar; konuşmalar, atölyeler, canlı müzik ve konserler, 30. yıl özel sergisi, sektör özel yayınları, ödül törenleri ve after party’ler ile iki gün boyunca yaratıcılığı kutlayacak. Yaratıcılığa duyulan aşktan yola çıkarak “Aşkımızın meyvesi Kristal Elma” mottosuyla sektörü kucaklayan Kristal Elma’nın 30. yılına özel olarak bütün yıla yayılan etkinlikler devam ediyor.

Festivalde bu sene yaratıcılık ve yenilikçilik yoluyla rekabet avantajı arayan pazarlamacılar için oluşturulmuş global bir platform olan ve senenin trend konularını belirleyen Contagious’ı içerik küratörü olarak belirlediklerini söyleyen Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Nil Bağcıoğlu, “Bir sivil toplum örgütünün Kristal Elma gibi bir markayı 30 yıl süreyle yaşatmış olmasını kayda değer, önemli bir başarı olarak görüyorum.” dedi.

“Yaratıcılığın Yeni Kodları” açıklanacak
30. yıl kutlamaları kapsamında yıl boyunca süren etkinliklerden biri reklam dünyasının en profesyonel futbol organizasyonu ReLiga’nın sponsorluğu oldu. Kristal Elma ReLiga olarak anılmaya başlayan, yaratıcılığı ve yaratıcıları her platformda destekleme hedefini sahalara taşıyan organizasyon, sesini Ömer Ahunbay’ın hazırladığı jingle ile duyurdu. Yıla yayılan etkinlikler kapsamında ayrıca Türkiye’de değişen yaratıcılığı incelemek ve duyurmak amacıyla “Yaratıcılığın Yeni Kodları” isimli bir araştırma hazırlandı. Ajanslar, insan kaynakları ve danışmanlık şirketleri, reklamverenler gibi reklam sektöründe ve reklam sektörü ile çalışan tüm profesyoneller için ipucu içerecek rapor, Festival esnasında açıklanacak. Ayrıca Toplumsal Cinsiyet Eşitliği teması Kristal Elma Festivali’nde öne çıkacak. Bu konuda hem bir özel ödül verilecek, hem de Yrd. Doç. Dr. Gül Şener’in Effie vakaları üzerinden yaptığı analiz/araştırma ilk kez paylaşılacak.

1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
4 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
5 Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Güncel Haberler
Yetenek yönetimi ve çalışan deneyimin geleceği The TECH Summit’in EX Sahnesi'nde şekillenecek
Yetenek yönetimi ve çalışan deneyimin geleceği The TECH Summit’in EX Sahnesi’nde şekillenecek
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
Tabuların gölgesinde büyüyen pazar: Menstrüel ürünler
Tabuların gölgesinde büyüyen pazar: Menstrüel ürünler
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Soğuk kahvede sıcak rekabet!
Haberler
Soğuk kahvede sıcak rekabet!
İrem Alimoğlu
3 Eylül 2025
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Haberler
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Marketing Türkiye
29 Eylül 2025
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Advertorial
6 gün önce
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Haberler
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.