21 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Whirlpool çocukların evde öğrenme rutinine ev işlerini de katıyor
Kreatif

Whirlpool çocukların evde öğrenme rutinine ev işlerini de katıyor

Duygu Su Ocakoğlu
16 Nisan 2020
2 dk okuma

Dünyanın dört bir yanında okullar salgın nedeniyle kapalıyken ebeveynler hem çocuklarına öğretmenlik yapıyor hem de günlük sorumluluklarını yerine getiriyor. Bugünlerde ebeveynlerin biraz daha yardıma ihtiyacı olduğu gerçeğini kabul etmeliyiz. Bu durum Whirlpool’un dijital reklamı Chore Club (Ev İşi Kulübü) tarafından işlenmiş. 

Digitas iş birliğiyle hayata geçirilen kampanya temizlik ve yemek yapmak gibi olmazsa olmaz yetileri ve ev işlerini çocukların yeni evde öğrenme rutinine entegre etmeyi hedefliyor. Whirlpool ve Digitas A.B.D’de büyük bir izleyici kitlesi olan “The Bachelor”un eski yarışmacılarından ve üç çocuk babası Sean Lowe ile bir araya gelip bebeğine hem sayı saymayı hem de nasıl çamaşır yıkandığını aynı anda öğretmeye çalıştığı bir video yarattı. #ChoreClub ile dijital ortama sunulan video iki gün içinde neredeyse 500 bin kez izlendi.

Bu tondaki diğer gönderiler arasında anne bloggerların çocuklarına kurabiye yaparken aynı anda ölçüm yapmayı, veya renkleri ve çamaşır yıkamayı birlikte öğrettiği videolar yer alıyor. Videoya denk gelenler ve takipçiler de #ChoreClub hashtagini kullanarak evde çoklu öğrenme tekniklerini paylaşmaya davet ediliyor.

Digitas’ın Yönetici Kreatif Direktörü Michael Frease, “Herkesin yardımı açık kollarla karşılayacağı zamanımızda içerik üretebilmek harika bir şey. Bu kampanya Whirlpool’un inancı olan her gün sergileyebileceğimiz ve karşımızdakine onu umursadığımızı gösteren günlük aktivitelerin dünyamızda büyük bir etkisi olduğu gerçeğinin altını çiziyor” diyor.

“Whirlpool ebeveynlerin mesleklerini, çocuklarına bakmayı, eğitimlerini üstlenmeyi bir de ev işlerini aynı anda yapmalarıyla her zamankinden daha çok yardıma ihtiyacı olduğunun farkında. Bu durumda ev işlerini başarıyla yapmanın çocuklarda bir başarı göstergesi olduğunun da bilincinde olan Whirlpool çocukların da ev işlerine katılmasının hem şu anı hem de geleceği kolaylaştıracağını düşünüyor”.

 

Bu gönderiyi Instagram’da gör

 

If we’re going to be stuck at home, I figured I might as well teach Samuel what an honest day’s work looks like through the act of washing my clothes. And just to take it a step further, I want to sharpen his intellect in the process. Looks like we have some more sharpening to do. Join the #ChoreClub and share pictures of your kids “helping” around the house while we are all hanging out at home with the hashtag. #WhirlpoolAmbassador #EveryDayCare @WhirlpoolUSA

Sean Lowe (@seanloweksu)’in paylaştığı bir gönderi (6 Nis, 2020, 11:31öö PDT)

Kaynak: Campaignlive

Chore Club Whirlpool
1 Getir deposu Rotterdam'da sanat galerisine dönüştü!
Getir deposu Rotterdam’da sanat galerisine dönüştü!
2 Influencerlar mı daha etkili celebrityler mi?
Influencerlar mı daha etkili celebrityler mi?
3 Üniversitelere NFT ve blockchain bölümü geliyor
Üniversitelere NFT ve blockchain bölümü geliyor
4 Netflix yeni güncellemesiyle yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlanıyor | Son 24 saatin gündemi
Netflix yeni güncellemesiyle yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlanıyor | Son 24 saatin gündemi
5 Yapay Zekayla Yazının Yeniden İcadı
Yapay Zekayla Yazının Yeniden İcadı
Güncel Haberler
Yeni nesil CMO'lar - 3: Realist İtibarcılar
Yeni nesil CMO’lar – 3: Realist İtibarcılar
E-ticarette tüketicinin favori markası hangisi?
E-ticarette tüketicinin favori markası hangisi?
Dijitale emanet ettiğimiz kirli sırlarımız yüzünden kapana kısılmış hissediyoruz
Sırlarımızı dijitale emanet ettik, kapana kısıldık
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İngilizler enflasyonla nasıl başa çıkıyor?
Araştırma
İngilizler enflasyonla nasıl başa çıkıyor?
Gizem Yıldız
1 hafta önce
Brandverse Awards, yılın en dikkat çeken PR çalışmalarına kapılarını açıyor
Haberler
Brandverse Awards, yılın en dikkat çeken PR çalışmalarına kapılarını açıyor
Berçem Sultan Kaya
14 Nisan 2022
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Gizem Yıldız
14 Nisan 2022
Şubat ayında en çok ilgi gören otomobil markası belli oldu
Haberler
Şubat ayında en çok ilgi gören otomobil markası belli oldu
Berçem Sultan Kaya
13 Mart 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.