16 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Kreatif reklam ve teknoloji” birlikteliği başarıya götürüyor...
Haberler

“Kreatif reklam ve teknoloji” birlikteliği başarıya götürüyor…

Marketing Türkiye
6 Haziran 2016
1 dk okuma

Bullseye Worldwide ile InMobi’nin işbirliği, teknoloji ile reklamcılığı bir araya getiriyor. Global veriler ışığında incelikle hesaplanan hedef kitleler ve bu kitlelerin analizi, çok daha etkili ve sektörde fark yaratan dijital reklamların ortaya çıkmasını sağlıyor.

Mobil her geçen gün büyümeye devam eden ve hızla büyümeye devam edecek bir mecra. İnsanların hızlı tüketim alışkanlıkları günlük yaşantılarının her noktasına dokunuyor ve bu durumun gözlemlendiği en önemli noktada teknoloji devreye giriyor.

Sosyal medya kullanımının yüzde 80’i mobil cihazlardan geliyor

Data sağlayıcıları arasında önde gelen firmalardan comScore’un “2016 U.S. Cross-Platform Future in Focus” adlı araştırması, sosyal medyada geçirilen sürenin yaklaşık olarak yüzde 80’inin mobil cihazlar üzerinden gerçekleştiğini gözler önüne seriyor. Veri tüketiminin masaüstü PC’lerden mobil cihazlara taşınması ihtiyacının ortaya çıkması, mobil ile yakından ilgilenen teknoloji firmalarına fırsatlar sunuyor.

Teknoloji ve reklamcılık birleşiyor

Bu noktada güçlü ve çeşitli yayıncı ağları ile gerçekleştirilen anlaşmalar oldukça önem teşkil ediyor. Bütün bunlar birleştiğinde dijital reklam ajansları ile teknoloji firmalarının birlikte güzel işler çıkarmasına fırsat sağlayacak bir oyun alanı ortaya çıkıyor. Bullseye Worldwide – InMobi işbirliği buna en güzel örnek.

Global veriler dijital pazarlamayı etkiliyor

Bullseye Worldwide, müşterilerin ihtiyaçlarını anlayarak bu ihtiyaçlar doğrultusunda en uygun strateji ile doğru kanalda reklam harcamalarını planlayarak müşteri memnuniyeti sağlamayı amaçlıyor. Tek bir kanal üzerinden reklam harcaması yapmayı doğru bulmayan ajans, ajansların ve markaların ihtiyacı doğrultusunda uygun hedef kitlenin bulunduğu her kanalda dijital kampanyalar üretebiliyor. Markalar ve ajanslar için inovatif reklam modelleri planlayan ve uygulayan bir ajans kültürüne sahip Bullseye Worldwide, global firmalar ile çalışmanın verdiği güç ile dijital pazarlamanın know-how’ını birleştirdiklerinde ortaya etkili sonuçlar çıkartılabileceğini savunuyor.

 

1 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
2 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
3 Pinterest, 2026'nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Pinterest, 2026’nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
4 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
5 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Güncel Haberler
SpaceX etkisiyle tarihi sıçrama: Elon Musk'ın serveti 600 milyar doları geçti
SpaceX etkisiyle tarihi sıçrama: Elon Musk’ın serveti 600 milyar doları geçti
GAİN Medya'ya operasyon: 3 kişi gözaltına alındı, şirkete kayyum atandı
GAİN Medya’ya operasyon: 3 kişi gözaltına alındı, şirkete kayyum atandı
“Sporcu Eskisi”: Ahmet Gülüm’den sporcu kimliğinin ötesine geçen bir anlatı
“Sporcu Eskisi”: Ahmet Gülüm’den sporcu kimliğinin ötesine geçen bir anlatı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketiciler "sürdürülebilir restoranlara" yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
Haberler
Tüketiciler “sürdürülebilir restoranlara” yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
Sena Tufan
15 Kasım 2025
Getir Araç Tiktak'a satıldı
Haberler
Getir Araç Tiktak’a satıldı
Sena Tufan
6 Ekim 2025
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
Haberler
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
İrem Alimoğlu
14 Kasım 2025
“67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!
Haberler
“67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!
Advertorial
6 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.