26 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Kotex’in yeni marka yüzü Meltem Cumbul oldu

Marketing Türkiye
30 Nisan 2012
1 dk okuma

Meltem Cumbul, Kotex’in yeni ürününün reklam kampanyası için kamera karşısına geçti. Yeni reklam filmi ile kadınlara değişmekten korkmamalarını söyleyen Kotex, özel günlerinde onların yanında oluyor. Kendini daha kadınsı ve modern hissetmek isteyenlerin tercihi Kotex, pamuksu yapısı, nefes alan yüzeyi ve emiciliği ile özel günlerin de diğer günler gibi konforlu yaşanmasını sağlıyor. Kotex’in marka yüzü Meltem Cumbul; “Kotex, yumuşaklık ve korumayı bir arada sunan bir marka… Çektiğimiz reklâm filmlerinde;  pilot olmaya cesaret eden, pantolon giyerek pantolonu sadece erkek kıyafeti olmaktan kurtaran ve oyuncu olarak sinemada başarılara imza atan kadınları canlandırdım.  Tüm bu filmlerin ana temasının da “kadınların cesaretli olup hiçbir şeyi denemekten korkmamaları” olması da beni heyecanlandırdı. Türkiye’de kişisel bakım alanında aşılacak önemli mesafeler var ve Kotex ile birlikte bu değişime tanıklık etmek mutluluk verici. Kotex, gerek samimiyet ve doğallık üzerine kurulu marka duruşu, gerekse tüketiciye verdiği güven ve kalite açısından bir arada olmak isteyeceğim bir marka oldu. Reklam filmi çekimlerimiz çok keyifli bir atmosferde gerçekleşti.  Dünyanın ilk kadın pedi markası olan Kotex’in marka yüzü olmaktan da mutluluk duydum. Ortaya çıkan işten de çok mutluyum” dedi. Kotex Pazarlama Müdürü Deniz Gürler, yeni Kotex’in değişmekten korkmayan kadınlara beklentilerinin üzerinde yanıt verebilecek nitelikte bir yapısı olduğunu söyleyerek şunları dile getirdi: “Yeni Kotex’i kadınların hayatlarının her alanında kendilerini çok daha fazla güvende hissetmelerini sağlayacak şekilde tasarladık. Bir kez deneyenin bir daha vazgeçemeyeceği yeni Kotex’in koruma ve emicilik özelliğini 46% oranında artırdık… Değişimi seven kadınlarımız, yeni Kotex cilt sağlığı avantajının yanında geliştirilmiş emici bölgesi ile kendilerini tamamen güvende hissedecekler.” Sanat dünyasının sevilen ismi Meltem Cumbul ile gerçekleştirilen reklam kampanyası Young&Rubicam reklam ajansı tarafından çekildi ve yönetmenliğini Onur Erdem üstlendi. 

1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025
4 Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor!
5 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
Güncel Haberler
Yetenek yönetimi ve çalışan deneyimin geleceği The TECH Summit’in EX Sahnesi'nde şekillenecek
Yetenek yönetimi ve çalışan deneyimin geleceği The TECH Summit’in EX Sahnesi’nde şekillenecek
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
Tabuların gölgesinde büyüyen pazar: Menstrüel ürünler
Tabuların gölgesinde büyüyen pazar: Menstrüel ürünler
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’nin dijital egemenliğini güçlendiren ikili: SabancıDx ve Bulutistan
Haberler
Türkiye’nin dijital egemenliğini güçlendiren ikili: SabancıDx ve Bulutistan
Marketing Türkiye
22 Ekim 2025
Ralph Lauren, Polo Bar’ı Londra’ya taşıyor
Haberler
Ralph Lauren, Polo Bar’ı Londra’ya taşıyor
İrem Alimoğlu
1 Ekim 2025
Amazon’da büyük dönüşüm: 30 bin kişilik işten çıkarma dalgası kapıda
Haberler
Amazon’da büyük dönüşüm: 30 bin kişilik işten çıkarma dalgası kapıda
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
İtalyan moda tasarımcısı Giorgio Armani 91 yaşında hayatını kaybetti
Haberler
İtalyan moda tasarımcısı Giorgio Armani 91 yaşında hayatını kaybetti
Sena Tufan
5 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.