22 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Korna Çalma Huzurumu Çalma
Haberler

Korna Çalma Huzurumu Çalma

Marketing Türkiye
4 Kasım 2015
1 dk okuma

Toyota, trafikte gürültü kirliliğine karşı “Korna Çalma Huzurumu Çalma” sloganıyla bir sosyal sorumluluk projesi başlattı. Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO’su Ali Haydar Bozkurt, trafikte gereksiz yere çalınan korna sesinin önüne geçilmesi gereken bir kirlilik ve çevre sorunu olduğunu belirterek “Bu kirliliğin önüne geçmek, toplumsal bilinci artırmak ve farkındalık yaratmak amacıyla uzun soluklu bir sosyal sorumluluk projesi başlatma kararı aldık” diye belirtti.

Korna sesinin fizyolojik ve psikolojik açından insan sağlığına olumsuz etkileri olduğunu da söyleyen Bozkurt şunları söyledi;

“Toyota olarak bu projeyi “Korna Çalma Huzurumu Çalma” sloganıyla başlatıyoruz. Özellikle büyük şehirlerde gereksiz şekilde çalınan her korna trafikte büyük bir gürültü oluşturup insanlar üzerinde olumsuz etkiler yaratıyor. İlk etapta Toyota bayilerine gelen müşterilerimize yönelik çalışmalarda bulunarak farkındalıklarını artırmayı planlıyoruz. Ardından toplumda rol model olan kanaat önderleri, sanatçılar, sporcular, basın mensupları ile sivil toplum kuruluşları, yerel ve mülki idareler ve ilgili bakanlıklarımızla işbirliği yapmayı da hedefliyoruz. Konuyla ilgili olarak temasa geçtiğimiz İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin projemize destek olma kararı bizi ayrıca mutlu etti. Uzun vadede de amacımız 25 milyon sürücüye iletişim çalışmalarıyla ulaşmaktır. Bu çevre kirliliğinin önüne geçerek trafikte sakin ve huzurlu bir ortam sağlamak en büyük başarımız olacaktır.”

#KornaÇalmaHuzurumuÇalma 

 

Toyota, trafikte gürültü kirliliğine karşı “Korna Çalma Huzurumu Çalma” sloganıyla bir sosyal sorumluluk projesi başlattı. #kornaçalmahuzurumuçalma #huzur #korna #fikir #yaratıcı #kreativ #sosyalsorumluluk #sosyalsorumlulukprojesi

Marketing Türkiye (@marketingturkiyetr) tarafından paylaşılan bir fotoğraf (4 Kas 2015, 06:41 PST)

1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
5 Canva'dan 2026 tasarım trendleri: "Kusursuzluk" yerini "karakter"e bırakıyor
Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyor
Güncel Haberler
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı...
“Yılın İtibarlıları”nı belirleyen The ONE Awards’ta araştırma süreci başladı…
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu...
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ralph Lauren, Polo Bar’ı Londra’ya taşıyor
Haberler
Ralph Lauren, Polo Bar’ı Londra’ya taşıyor
İrem Alimoğlu
1 Ekim 2025
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
Haberler
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
İrem Alimoğlu
29 Ekim 2025
Instagram'dan yaratıcılığa özel ödül: "Rings"
Haberler
Instagram’dan yaratıcılığa özel ödül: “Rings”
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Türkiye’deki gerçek kira artış oranları açıklandı: TÜİK verileriyle arada fark var! 
Araştırma
Türkiye’deki gerçek kira artış oranları açıklandı: TÜİK verileriyle arada fark var! 
Marketing Türkiye
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.