Kobe ve Messi tekrar kamera karşısında!
Türk Hava Yolları yeni marka vizyonunu duyurdu. “Widen Your World” sloganının merkezinde dönen bir video yayınlayan marka, vizyonu “Aynı, Gelişmek, Ufkunu Aç, Olasılık, Heyecan, Dünyayı Birleştirmek, Farklı Keyifler ve Merak” başlıkları altında şekillendiriyor. Yeni kampanyasında aynı ülkelere uçan, “aynı”nın bir standart olduğu birçok global havayolunun olduğunu ifade eden THY, bilinmeyendeki güzelliği görebilen ve ufku açık olan bir havayolu olarak konumlandırıyor kendini. Reklam filminde olasılıklara açık, korkmayan, heyecanını kaybetmeyen, dünyayı birleştiren bir marka imajı çizen THY, ayrıca kampanyada yer alan farklı kültürleri, düşünceleri bir araya getiren, imkansızı mümkün kılan öğeleriyle de dikkat çekiyor. Kampanya dahilinde Kobe ve Messi’yi tekrar kamera karşısına geçiren marka Twiiter’da ise şu mesajı paylaştı: “Yılın kelimesi seçilen ‘selfie’ bu iki süper starı da etkisine aldı. Kobe ve Messi’nin bu sefer mücadelede tek silahları kameraları ve Türk Hava Yolları. Dünyada en çok ülkeye uçan hava yolu olan THY onları dünyanın dört bir yanına taşıyor. Rotalarında tabii İstanbul da var.