9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Kız gibi" yap ne yaparsan!
Haberler

“Kız gibi” yap ne yaparsan!

Marketing Türkiye
26 Ocak 2015
2 dk okuma

P&G markası Orkid’in geçtiğimiz aylarda başlattığı #KızGibi kampanyasını, Nil Karaibrahimgil’in yazıp bestelediği yepyeni şarkısıyla taçlandırdı. Nil Karaibrahimgil, destekçisi olduğu #KızGibi kampanyası için yazdığı şarkıyı Raffles Hotel’de düzenlenen lansmanda seslendirdi. 

#KızGibi ifadesini negatiften pozitife dönüştürmeyi amaçlayan Orkid, geçtiğimiz aylarda paylaştığı ve tüm dünyada viral olan #KızGibi videosunda yürüttüğü sosyal deney ile ergenlik dönemindeki genç kızların #KızGibi ifadesinden negatif etkilendiklerini göstermiş ve bir şeyi #KızGibi yapmanın onu en iyi şekilde yapmak anlamına gelmesi için bir hareket başlatmıştı. 

Lansmanda konuşan P&G Kadın Bakım Grubu Marka Müdürü Murat Ünverdi, genç kızların sesini daha gür duyurmak için #KızGibi kampanyasını başlattıklarını söyledi. Ünverdi, “Daha önce de, yine Nil Karaibrahimgil ile birlikte ‘Çocuk da yaparım kariyer de’ diyerek, pek çok kadına yalnız olmadıklarını, hem tek başlarına hem de hep birlikte, istedikleri her şeyi başarabileceklerini göstermeye, onların durdurulamaz doğalarına destek olmaya çalıştık. Şimdi sıra, ‘Çocuk da yaparım kariyer de’nin bayrağını #KızGibi’ye devredip, genç kızlara güven veren bir marş haline getirmekte. Bu yüzden bunu mümkün kılacak, genç kızlara yalnız olmadıklarını hissettirecek yeni şarkımızın sahibi de Nil Karaibrahimgil’den başkası olamazdı” diye konuştu.

Lansmanda #KızGibi şarkısını seslendiren Nil Karaibrahilgil ise kız çocuklarına yalnız olmadıklarını göstermek istediklerini belirterek, “Orkid’in ışık tuttuğu #KızGibi kampanyasını destekliyorum ve artık bu ifadenin bir şeyi en iyi şekilde yapmak anlamına geldiğini göstermeye yardımcı olmak istiyorum” dedi. “Kız gibi yapmak artık bir şeyin en iyisini yapmak demek olsun” diyen İbrahimgil, şöyle devam etti: “Hep birlikte tüm dünyaya bir şeyleri #KızGibi yapmanızın asla bir hakaret olmadığını, aksine güçlü, yetenekli ve tamamen harika olduğunuz anlamına geldiğini gösterelim. Bir hareketi yaymanın en güzel yolu onu notalara dökerek hep birlikte söylemek… Nasıl ‘Çocuk da Yaparım Kariyer de’ bir dönemki genç kızların özgüven marşı olduysa, umarım notalara döktüğüm #KızGibi’yi de genç kızlarımızla hep birlikte söyleyip, Türkiye’nin en büyük dijital korosunu kurarak bu hareketin yayılmasına katkıda bulunuruz.”  

Orkid’in #KızGibi lansmanına aralarında; Aylin Arasıl, Aynur Aydın, Ayşe Kucuroğlu, Ayşe Tolga, Ebru Erberdi, Esin Moralıoğlu, Gül Erçetingöz, Gül Ergi, Hatice Aslan, Leyla Alaton, Melisa Çakarlar, Özge Ulusoy, Pelin Akil, Sinem Güven Ersönmez ve Yasemin Bozkurt gibi cemiyet, iş ve sanat dünyasından pek çok ünlü isim katıldı.

 

 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medyanın en başarılı markaları arasında yeni isimler dikkat çekiyor!
Haberler
Sosyal medyanın en başarılı markaları arasında yeni isimler dikkat çekiyor!
Nafizcan Önder
6 Mart 2025
Ramazan'da tüketici davranışları nasıl değişiyor?
Haberler
Ramazan’da tüketici davranışları nasıl değişiyor?
İrem Alimoğlu
15 Mart 2025
Temu'da fiyatlar iki katına çıktı: Vergiler yüzde 145'e yükseldi
Haberler
Temu’da fiyatlar iki katına çıktı: Vergiler yüzde 145’e yükseldi
Sena Tufan
1 hafta önce
Sanatın gücü: Bireyler ve kurumlar üzerindeki etkisi
Haberler
Sanatın gücü: Bireyler ve kurumlar üzerindeki etkisi
Marketing Türkiye
5 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.