5 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
KFC Türkiye'de kampanya da yeni strateji de!
Haberler

KFC Türkiye’de kampanya da yeni strateji de!

Marketing Türkiye
22 Şubat 2021
2 dk okuma

KFC Türkiye, iştah kabartan yeni reklam filmiyle izleyenleri  bir lezzet yolculuğuna çıkarmayı hedefliyor. Tek bir ısırığın, bambaşka bir dünyanın kapılarını açtığı yeni reklam filmi, Demet Akbağ’ın anlatımıyla ekranlara geliyor. Markanın yeni stratejisini de tüketiciyle buluşturan reklam filminin doğuş hikayesini ve KFC Türkiye’nin yeni pazarlama yaklaşımını, sıcağı sıcağına KFC Türkiye CMO’su Özkan Özyavuz ile konuştuk… 

Ancak dilerseniz önce KFC’nin dikkat çeken kampanyasına yakından bakalım: Filmde Mekin Sezer yemeğini iştahla yerken arkadan tanımlanamaz bir uğultu yükseliyor. Tam da bu noktada lezzet sahnesinin mikrofonunu Demet Akbağ teslim alıyor ve açıklıyor; bu KFC lezzet korosu.

Hazır gıda devi KFC, en ayrıştırıcı özelliği olan “lezzet”i yeni reklam filminin merkezine almış görünüyor. Keyifli bir anlatımla Mekin Sezer ve Demet Akbağ’ın yer aldığı reklam filminde başrol ise KFC lezzet korosunun. Yapılan araştırmalarda müşterilerin “ayrıştırıcı lezzet”in tercih sebepleri olduğunu vurgulaması üzerine gelişen bir iç görüyle reklamın ana teması şekillenmiş.

KFC Türkiye CMO’su Özkan Özyavuz hem yeni stratejilerini hem de kampanyanın dayandığı iç görüyü şu sözlerle anlatıyor: 

KFC Türkiye'de kampanya da yeni strateji de!
KFC Türkiye CMO’su Özkan Özyavuz
  • 2020, KFC Türkiye için değişim yılıydı. Tüketicilerin davranışları, ihtiyaçları ve beklentileri pandemi ile yeniden şekillenirken, dijital yatırımlarımızı hızlandırdığımız, paket servis ağımızı ve performansımızı artırdığımız bir sürecin içerisinden geçtik. Diğer yandan ise markamızın 2020 Mayıs ayında İŞ Gıda bünyesine katılması ile birlikte, KFC Türkiye, daha önce tanık olmadığı kadar hızlı büyüme hedeflerinin tohumlarını ekmeye başladı. 2020’nin son çeyreğinde 10 yeni restoran açarak yılı kapadık. 2021’de 50 yeni restoran ile büyüme planımıza sağlam adımlarla devam etmeyi hedefliyoruz.
  • 2021 bizim için akıllı büyüme ve gelişim yılımız. Bu stratejimiz kapsamında attığımız her adımın temelinde veri ve içgörü var. Aldığımız aksiyonları misafir içgörüsü ve davranışsal pazarlama ilkelerinden edindiğimiz bulgular ışığında oluşturuyoruz. Tüketicilerimizi derinlemesine analiz edip, her bir ihtiyaç noktası için özel seçenekler oluşturarak, hedeflerimize ulaşmayı arzuluyoruz. Bu yolculukta büyüme iştahımıza eşlik edecek yol arkadaşları ile güçlü, uzun soluklu projelere imza atarak, sürdürülebilir başarıya ulaşmayı amaçlıyoruz. İletişim stratejimizden medya satın alımına, veri odaklı fiyatlandırma politikamızdan tüketici araştırmalarımıza uzanan birçok farklı, alanında lider, güçlü yol arkadaşları ile ilermeye başladık. Aslında her paydaşın kendi perspektifi ile katkıda bulunarak yol haritamızı birlikte geliştirdiğimiz bir ekosistem oluşturduk ve en büyük temennimiz 2021’de bu sistemin meyvelerini toplamak.
  • İşte tam da bugün, içgörü odaklı pazarlama bakış açısı ile elde ettiğimiz veriler ışığında yeni iletişim kampanyamızın lansmanını yapmanın mutluluğunu yaşıyoruz.
  • Düzenli olarak yürüttüğümüz tüm tüketici araştırmalarımızda karşımıza çıkan en ayrıştırıcı özelliğimizin eşsiz lezzetimiz olduğunu gördük. Mutfağımızda, başta tavuklarımız olmak üzere tamamen taze ürünler kullanıyoruz. Misafirlerimiz her araştırmada çok ayrıştırıcı bir lezzetimiz olduğunun altını çiziyor. Biz de bugün, tazelik ve gizli tarifimiz kaynaklı bu gücümüzü odak noktamız haline getirerek, yeni iletişim kampanyamızda izleyicileri lezzet yolculuğuna çıkarmak istiyoruz. Yeni filmimizde, Murat’ın tek bir ısırık ile bambaşka bir dünyanın kapılarını ardına kadar açtığına tanık oluyoruz.

Kampanyanın Künyesi

Reklamveren: KFC Türkiye (İŞ Gıda)

Reklamveren Temsilcisi: Özkan Özyavuz, Aslı Gazioğlu, Doruk Mireli, Beyza Kaya, Bengü Ayaz  

Reklam Ajansı: BLAB İstanbul

Yapım Şirketi: HANN Media

Yönetmen: Mustafa Kotan

Görüntü Yönetmeni: Muko Tırmık

Post Prodüksiyon: 1000 Volt

Müzik: 3K1A

ayrıştıran lezzet Demet Akbağ KFC kfc kova kfc lezzet korosu kfc reklam filmi özkan özyavuz
1 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
4 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
5 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Güncel Haberler
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zekada ileri adım için "istikrar" şart!
Haberler
Yapay zekada ileri adım için “istikrar” şart!
Sena Tufan
3 Mayıs 2025
adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
Haberler
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
İrem Alimoğlu
15 Mayıs 2025
Geleceğin menülerine "harekete geçiren lezzetler" yön verecek!
Haberler
Geleceğin menülerine “harekete geçiren lezzetler” yön verecek!
Sena Tufan
21 Mayıs 2025
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Sosyal Medya
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
16 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.