17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
KFC Türkiye'de kampanya da yeni strateji de!
Haberler

KFC Türkiye’de kampanya da yeni strateji de!

Marketing Türkiye
22 Şubat 2021
2 dk okuma

KFC Türkiye, iştah kabartan yeni reklam filmiyle izleyenleri  bir lezzet yolculuğuna çıkarmayı hedefliyor. Tek bir ısırığın, bambaşka bir dünyanın kapılarını açtığı yeni reklam filmi, Demet Akbağ’ın anlatımıyla ekranlara geliyor. Markanın yeni stratejisini de tüketiciyle buluşturan reklam filminin doğuş hikayesini ve KFC Türkiye’nin yeni pazarlama yaklaşımını, sıcağı sıcağına KFC Türkiye CMO’su Özkan Özyavuz ile konuştuk… 

Ancak dilerseniz önce KFC’nin dikkat çeken kampanyasına yakından bakalım: Filmde Mekin Sezer yemeğini iştahla yerken arkadan tanımlanamaz bir uğultu yükseliyor. Tam da bu noktada lezzet sahnesinin mikrofonunu Demet Akbağ teslim alıyor ve açıklıyor; bu KFC lezzet korosu.

Hazır gıda devi KFC, en ayrıştırıcı özelliği olan “lezzet”i yeni reklam filminin merkezine almış görünüyor. Keyifli bir anlatımla Mekin Sezer ve Demet Akbağ’ın yer aldığı reklam filminde başrol ise KFC lezzet korosunun. Yapılan araştırmalarda müşterilerin “ayrıştırıcı lezzet”in tercih sebepleri olduğunu vurgulaması üzerine gelişen bir iç görüyle reklamın ana teması şekillenmiş.

KFC Türkiye CMO’su Özkan Özyavuz hem yeni stratejilerini hem de kampanyanın dayandığı iç görüyü şu sözlerle anlatıyor: 

KFC Türkiye'de kampanya da yeni strateji de!
KFC Türkiye CMO’su Özkan Özyavuz
  • 2020, KFC Türkiye için değişim yılıydı. Tüketicilerin davranışları, ihtiyaçları ve beklentileri pandemi ile yeniden şekillenirken, dijital yatırımlarımızı hızlandırdığımız, paket servis ağımızı ve performansımızı artırdığımız bir sürecin içerisinden geçtik. Diğer yandan ise markamızın 2020 Mayıs ayında İŞ Gıda bünyesine katılması ile birlikte, KFC Türkiye, daha önce tanık olmadığı kadar hızlı büyüme hedeflerinin tohumlarını ekmeye başladı. 2020’nin son çeyreğinde 10 yeni restoran açarak yılı kapadık. 2021’de 50 yeni restoran ile büyüme planımıza sağlam adımlarla devam etmeyi hedefliyoruz.
  • 2021 bizim için akıllı büyüme ve gelişim yılımız. Bu stratejimiz kapsamında attığımız her adımın temelinde veri ve içgörü var. Aldığımız aksiyonları misafir içgörüsü ve davranışsal pazarlama ilkelerinden edindiğimiz bulgular ışığında oluşturuyoruz. Tüketicilerimizi derinlemesine analiz edip, her bir ihtiyaç noktası için özel seçenekler oluşturarak, hedeflerimize ulaşmayı arzuluyoruz. Bu yolculukta büyüme iştahımıza eşlik edecek yol arkadaşları ile güçlü, uzun soluklu projelere imza atarak, sürdürülebilir başarıya ulaşmayı amaçlıyoruz. İletişim stratejimizden medya satın alımına, veri odaklı fiyatlandırma politikamızdan tüketici araştırmalarımıza uzanan birçok farklı, alanında lider, güçlü yol arkadaşları ile ilermeye başladık. Aslında her paydaşın kendi perspektifi ile katkıda bulunarak yol haritamızı birlikte geliştirdiğimiz bir ekosistem oluşturduk ve en büyük temennimiz 2021’de bu sistemin meyvelerini toplamak.
  • İşte tam da bugün, içgörü odaklı pazarlama bakış açısı ile elde ettiğimiz veriler ışığında yeni iletişim kampanyamızın lansmanını yapmanın mutluluğunu yaşıyoruz.
  • Düzenli olarak yürüttüğümüz tüm tüketici araştırmalarımızda karşımıza çıkan en ayrıştırıcı özelliğimizin eşsiz lezzetimiz olduğunu gördük. Mutfağımızda, başta tavuklarımız olmak üzere tamamen taze ürünler kullanıyoruz. Misafirlerimiz her araştırmada çok ayrıştırıcı bir lezzetimiz olduğunun altını çiziyor. Biz de bugün, tazelik ve gizli tarifimiz kaynaklı bu gücümüzü odak noktamız haline getirerek, yeni iletişim kampanyamızda izleyicileri lezzet yolculuğuna çıkarmak istiyoruz. Yeni filmimizde, Murat’ın tek bir ısırık ile bambaşka bir dünyanın kapılarını ardına kadar açtığına tanık oluyoruz.

Kampanyanın Künyesi

Reklamveren: KFC Türkiye (İŞ Gıda)

Reklamveren Temsilcisi: Özkan Özyavuz, Aslı Gazioğlu, Doruk Mireli, Beyza Kaya, Bengü Ayaz  

Reklam Ajansı: BLAB İstanbul

Yapım Şirketi: HANN Media

Yönetmen: Mustafa Kotan

Görüntü Yönetmeni: Muko Tırmık

Post Prodüksiyon: 1000 Volt

Müzik: 3K1A

ayrıştıran lezzet Demet Akbağ KFC kfc kova kfc lezzet korosu kfc reklam filmi özkan özyavuz
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Bundle 6.0 yayında: Yapay zeka ile kişiselleştirilmiş haber deneyimi
Haberler
Bundle 6.0 yayında: Yapay zeka ile kişiselleştirilmiş haber deneyimi
İrem Alimoğlu
16 Nisan 2025
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Haberler
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Nafizcan Önder
10 Mayıs 2025
Yapay zeka sanatçı mı yoksa hırsız mı?
Haberler
Yapay zeka sanatçı mı yoksa hırsız mı?
Nafizcan Önder
5 Nisan 2025
Marketing Türkiye 35. yaşında ilk günkü heyecanıyla yayında!
Haberler
Marketing Türkiye 35. yaşında ilk günkü heyecanıyla yayında!
Nafizcan Önder
1 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.