Kendini küçüklüğüyle tanımlayan DokuzDoksan “merhaba” dedi
Reklam ajanslarının müşteri ve çalışan sayılarıyla büyüklük gösterisi yaptığı dönemde kendini küçüklüğüyle tanımlayan DokuzDoksan hizmete başladı.
Büyük markaların küçük ajanslara ihtiyacı vardır iddiasıyla müşterilerine hizmet vermeye başlayan DokuzDoksan, ajansların ölçeklerinin büyüdükçe fikirlerinin küçüldüğünü, çünkü fikirlere gereken zamanın ayrılamadığını savunuyor. Markaların özelleştiği, hedef kitlelerin daraldığı, söylemlerin kişiselleştiği ve bütçelerin küçüldüğü dünyada dev ajansların artık çağ dışı kaldığına inanan DokuzDoksan, kendini dev ve hantal ajanslara karşı modern bir alternatif olarak konumlandırıyor.
Sınırlı sayıda markaya hizmet verecek olan DokuzDoksan’ın isim hikayesi de yine küçük ama belki de en etkili reklam fikrine dayanıyor. Fiyat etiketine 10 yerine 9.90 yazıldığında satışların artması ajansın hem ismine hem de çalışma sistemine ilham vermiş.