23 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kaspersky Lab yeni marka ismini ve görsel kimliğini tanıttı
Haberler

Kaspersky Lab yeni marka ismini ve görsel kimliğini tanıttı

Marketing Türkiye
27 Haziran 2019
2 dk okuma

Kaspersky Lab, “Daha güvenli bir dünya kurma” hedefine odaklanarak markasını Kaspersky olarak değiştirdi. 

Global siber güvenlik şirketi Kaspersky Lab, “Daha güvenli bir dünya kurma” hedefine odaklanarak markasını Kaspersky olarak değiştirdi. Yeni marka kimliğiyle ilgili olarak açıklama yapan Kaspersky CEO’su Eugene Kaspersky şunları söyledi: “Yeni marka kimliği, şirketin “siber güvenlik” odağından, daha geniş olan “siber bağışıklık” kavramına yönelik evrimini yansıtıyor. Günümüzde, insanların teknoloji sayesinde platformları ve sınırları aşarak, daha önce görülmemiş şekilde birbirine bağlı olduğu bir dünyada yaşıyoruz. İnsanların teknolojiyi kullanarak yaşantılarını geliştirdiği bir dönemdeyiz. Siber güvenlik artık yalnızca cihazları korumaktan ibaret değil. Birbirine bağlı her şeyi korumak için bir ekosistem kurulması gerekiyor. Kaspersky yeni marka kimliğiyle, bu dönüşümde ne kadar kararlı olduğunu ve gelecek için daha yüksek endüstri standartları geliştirmede öncülük yapacağını gösteriyor. Ayrıca, güvenliğin en son aşamada tercihe bağlı bir katman olarak gelmediği, güvenli tasarıma sahip bağlantılı sistemler kurulmasına verilen destek de vurgulanıyor.”

“22 yıldan fazla süre önce şirketi kurduğumuzdan bu yana hem siber tehdit alanının hem de sektörümüzün çok büyük bir değişimden geçtiğine şahit olduk. Bu dönemde teknolojinin hem iş hem de ev yaşantımızdaki rolünün arttığını gördük. Artık dünyanın yeni ihtiyaçları var. Yeni marka kimliğimiz de bu ihtiyaçları yalnızca bugün için değil gelecekte de karşılama vizyonumuzu yansıtıyor. Dünyayı siber tehditlere karşı koruma konusunda gösterdiğimiz başarılarla dolu tecrübelerimizi, siber tehditlere bağışıklık kazanmış bir dünya kurmak için kullanacağız. Bu dünyada herkes teknolojinin sunduğu avantajlardan özgürce yararlanabilecek.”

Kaspersky Lab yeni marka ismini ve görsel kimliğini tanıttı“Kaspersky’nin temel değerlerini simgeliyor”

“Yeni marka çalışmasının bir parçası olarak, görsel kimliğimizi de güncelledik. Yeni kimliğimiz, Kaspersky’nin temel değerlerini ve bir kurum olarak duruşunu simgeliyor. Yeni logo, geometrik ve matematiksel olarak kusursuz harflerden meydana geliyor. Bu da şirketin halen koruduğu en temel değer olan birinci sınıf yazılım mühendisliği uzmanlığını temsil ediyor. Marka değişikliği ile birlikte adımızdaki ‘Lab’ kelimesini de kaldırdık.”

Kaspersky
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
3 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
4 Bir mesajla görsel üret: ChatGPT'nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
Bir mesajla görsel üret: ChatGPT’nin popüler özelliği WhatsApp’ta!
5 WhatsApp, "Güncellemeler" sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
WhatsApp, “Güncellemeler” sekmesini sosyal medya alanına dönüştürüyor
Güncel Haberler
TGS ve RSF'nin verileriyle Türkiye'nin basın özgürlüğü karnesi...
TGS ve RSF’nin verileriyle Türkiye’nin basın özgürlüğü karnesi…
Türk sanatçılar 2024’te Spotify'dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
Türk sanatçılar 2024’te Spotify’dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
SXSW Londra'da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı...
SXSW Londra’da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Haberler
19 Mayıs ruhunu yansıtan kampanyalar
Nafizcan Önder
18 Mayıs 2025
İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
Haberler
İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Dünyanın en mutlu ülkeleri açıklandı: Zirvede sürpriz var!
Haberler
Dünyanın en mutlu ülkeleri açıklandı: Zirvede sürpriz var!
İrem Alimoğlu
19 Nisan 2025
PERYÖN'de bayrak değişimi! Yeni başkan Dr. Eylem Derya Özgür oldu
Haberler
PERYÖN’de bayrak değişimi! Yeni başkan Dr. Eylem Derya Özgür oldu
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.