5 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Karantina günlerinde reklamcıların can simidi stok görseller nasıl kullanılmalı?
Haberler

Karantina günlerinde reklamcıların can simidi stok görseller nasıl kullanılmalı?

Marketing Türkiye
20 Nisan 2020
1 dk okuma

Marketing Türkiye web sitesinden ve sosyal medya hesapları üzerinden canlı olarak yayınlanan Marketing Türkiye New Step’e 21 Nisan Salı günü Shutterstock Türkiye Bölge Direktörü Didem Yörük konuk olacak. Saat 14:00’da yayınlanacak programda Didem Yörük “Karantina günlerinde stok yaratıcılık!” konusunu tartışmaya açılarak,  salgınla birlikte reklamcıların can simidi olan stok görsellerin kullanımının nasıl olması gerektiği konuşulacak.   

 Koronavirüs pandemisi iş dünyasında tüm paradigmalarını değiştirirken evden çalışmak da sürecin dayattığı bir “yeni normal”e dönüştü. Ve elbette fiziki etkinliklerin bilinmez tarihlere ertelendiği bu yeni normal, dijital buluşmaların önemini de hiç olmadığı kadar artırdı. Zira böylesi puslu bir havada geleceği öngörmek her zamankinden daha hayati bir önem taşıyor. Ancak belki bunun kadar önemli olan bir başka konu da kiminin “kaos” kiminin ise “kriz” olarak nitelendirdiği bu süreci doğru tahlil edip gelecek stratejilerini bu gerçekler üzerine kurgulamak.

Marketing Türkiye New Step serisi her şeyin an bazlı değiştiği bir dünyada değişen tüketici davranışlarını hem yakalamak ve hem de yanıtlamak bir ihtiyaç haline geldi. Marketing Türkiye New Step artık Next Step’in bittiği, New Step’in başladığı günümüzde yepyeni konulara değinecek. Her hafta farklı konu ve alanının önde gelen konuklarıyla Marketing Türkiye web sitesi ve sosyal medya hesaplarından katılımcılarla bir araya gelecek olan Marketing Türkiye New Step dijital dönüşümden yapay zekaya, medya sektöründen e-ticarete kadar pek çok konuda vizyon yaratan oturumlara ev sahipliği yapacak.

Marketing Türkiye web sitesinden ve sosyal medya hesapları üzerinden canlı olarak yayınlanan Marketing Türkiye New Step’e 21 Nisan Salı günü Shutterstock Türkiye Bölge Direktörü Didem Yörük konuk olacak. Saat 14:00’da yayınlanacak programda Didem Yörük “Karantina günlerinde stok yaratıcılık!” konusunu tartışmaya açılarak,  salgınla birlikte reklamcıların can simidi olan stok görsellerin kullanımının nasıl olması gerektiği konuşulacak.

Didem Yörük new step stok görsellerin kullanımı
1 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
4 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
5 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Güncel Haberler
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Yaratıcılığın rotası yeniden oluşturuluyor!
Yaratıcılığın rotası yeniden oluşturuluyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Genna Reklam'ın Kurucusu A. Selim Tuncer hayatını kaybetti
Haberler
Genna Reklam’ın Kurucusu A. Selim Tuncer hayatını kaybetti
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Haberler
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
İrem Alimoğlu
3 gün önce
Bundle, içerik ve teknolojiyle marka hikâyeciliğine yeni bir boyut kazandırıyor
Haberler
Bundle, içerik ve teknolojiyle marka hikâyeciliğine yeni bir boyut kazandırıyor
Advertorial
1 hafta önce
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Haberler
Türkiye’deki şirketler afetlere ne kadar hazır?
Ferruh Altun
25 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.