Jump, hangi dijital iletişim ajansıyla anlaştı? Ayakkabı markası Jump, Bi’ Fark Yarat dijital iletişim ajansı ile anlaştı. Jump, bundan böyle yeni nesil pazarlama iletişimi ajansı Bi’ Fark Yarat’la iletişim çalışmalarını yürütecek. 1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu! 2 Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır? 3 Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor 4 The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu! 5 ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladıGüncel Haberler Türkiye’de markalar Apple Haritalar reklamlarına hazır mı? Levent Gültekin: “Kutuplaşma, gazeteciliği boğuyor!” Sınıf farkı büyüyor: Yüksek gelirliler gıdaya, düşük gelirlilerden 3 kat fazla para harcıyorSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE