13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Jones Lang LaSalle, isim ve logosunu değiştirdi

Marketing Türkiye
4 Mart 2014
1 dk okuma

Gayrimenkul danışmanlık şirketi Jones Lang LaSalle, şirketin ismi ile birlikte logosunu değiştirdi. Tüm dünyada şirket isminin telaffuzunu kolaylaştırma  ve dijital uygulamalara ve mobil kanallara daha kolay uyum sağlama hedefiyle yola çıkan Jones Lang LaSalle şirket adını “JLL” olarak kısaltırken logosunu da yeni ismine göre uyarladı. Şirket isminin JLL olarak kısaltılması, 200 yılı aşan geçmişe sahip JLL’nin geniş uzmanlığıyla birlikte birden fazla pazarda gerçek anlamda global bir şirket olduğunun vurgulanması açısından önem taşıyor. Değişim ayrıca, farklı ülkeler, diller ve kanallarda, özellikle dijital ve online kullanımda farklı iletişim tarzlarını benimsemesini de temsil ediyor.

JLL Pazarlama ve İletişim Direktörü Charles Doyle, “JLL olarak gerçekleştirdiğimiz değişimle, kurum kültürümüz, bütünlüğümüz ve müşterilerimize, çalışanlarımıza ve yatırımcılarımıza sağladığımız gerçek değer aynı şekilde devam edecektir” dedi. Doyle, şöyle devam ett: “JLL, dünyanın neresinde olursa olsun, hizmet verdiğimiz her yerde kolay telaffuz edilmekte, hatırlanmakta ve bizi temsil etmektedir. Global’de kıtaları 3’lü bloklama (Amerika kıtası, EMEA dediğimiz bölge ve Asya Pasifik) ile kapsama amacımızın sembolik bir görünümü olan ‘The JLL ‘Worldmark’ logosu, yerel kökenlere ve birden fazla alanda uzmanlığa sahip, hizmetlerimize ihtiyaç duydukları her yerde müşterileriyle işbirliği içerisinde çalışan global bir şirketi sembolize etmektedir.”

JLL Türkiye, Ülke Başkanı Avi Alkaş ise “Kurumsal markamızdaki bu yenilenme, şirket ismimizin Türkçede daha kolay telaffuzunda ve de bilinirlik konusunda bize yarar sağlayacağına inanıyorum” diye konuştu.

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de "ucuz kahve" satışına başladı...
Daha önce yumurta satan cilt bakım markası The Ordinary, şimdi de “ucuz kahve” satışına başladı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Haberler
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
İrem Alimoğlu
13 Kasım 2025
Türkiye’de her 2 kişiden 1’i ikinci el alışveriş yapıyor
Haberler
Türkiye’de her 2 kişiden 1’i ikinci el alışveriş yapıyor
Sena Tufan
2 hafta önce
Beyaz yaka çalışanlar mavi yakaya geçişin yollarını arıyor
Haberler
Beyaz yaka çalışanlar mavi yakaya geçişin yollarını arıyor
Sena Tufan
2 Ekim 2025
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Haberler
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Nafizcan Önder
2 saat önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.