Jolly Joker ajansını seçti Kapılarını 2008 yılında açan ve 9 şubesiyle Türkiye’nin en büyük ve yaygın konser mekanları ile güncel müzik ve eğlenceyi erişilebilir kılmayı hedefleyen Jolly Joker, marka yapılandırma çalışmaları için Geometry İstanbul ile anlaştı. 1 Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu! 2 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz) 3 Zeren Group Holding, Alfemo’yu satın aldı… 4 Hazır giyim ihracatta alarm veriyor: 5. sıraya geriledi 5 “Ex’ininkini getir, yenisini götür”Güncel Haberler AÇEV, bir kez daha çocuklar için kıtaları aşmaya hazırlanıyor Moda dünyasına alternatif bir sahne: Dior defilesi bara taşındı Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE