Jolly Joker ajansını seçti Kapılarını 2008 yılında açan ve 9 şubesiyle Türkiye’nin en büyük ve yaygın konser mekanları ile güncel müzik ve eğlenceyi erişilebilir kılmayı hedefleyen Jolly Joker, marka yapılandırma çalışmaları için Geometry İstanbul ile anlaştı. 1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları! 2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor 3 Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları… 4 Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor! 5 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (7-13 Kasım)Güncel Haberler Geleceği kodlayan buluşma: Deloitte Technology Day 2025 Yapay zeka kadınları iki kat daha fazla tehdit ediyor! Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE