Jolly Joker ajansını seçti Kapılarını 2008 yılında açan ve 9 şubesiyle Türkiye’nin en büyük ve yaygın konser mekanları ile güncel müzik ve eğlenceyi erişilebilir kılmayı hedefleyen Jolly Joker, marka yapılandırma çalışmaları için Geometry İstanbul ile anlaştı. 1 Her 3 gençten 1’i ne eğitimde ne istihdamda! 2 Ezberleri bozan ING Türkiye’nin özgürlükçü bankacılık vizyonu 3 KFC, Türkiye pazarına HD Holding’le geri dönüyor! 4 6 Türk devi TIME’ın “Dünyanın En İyi Şirketleri 2025” listesinde! 5 Küçük ama korkutucu! Pop Mart, Chucky blind box serisini tanıttıGüncel Haberler İTÜ ARI Teknokent, Marketing Türkiye ve Deloitte Academy’den güçlü iş birliği: İş dünyası profesyonelleri için özel tasarlanan AI LAB başlıyor… İş dünyasına onlar yön veriyor: Platin Yakalar… Kafeler evlere taşınıyor!Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE