Jolly Joker ajansını seçti Kapılarını 2008 yılında açan ve 9 şubesiyle Türkiye’nin en büyük ve yaygın konser mekanları ile güncel müzik ve eğlenceyi erişilebilir kılmayı hedefleyen Jolly Joker, marka yapılandırma çalışmaları için Geometry İstanbul ile anlaştı. 1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları! 2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor 3 Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları… 4 Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında! 5 Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!Güncel Haberler Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı? The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız? Yeni nesil katlanabilir ev deneyimi: Foldy HouseSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE