Jolly Joker ajansını seçti Kapılarını 2008 yılında açan ve 9 şubesiyle Türkiye’nin en büyük ve yaygın konser mekanları ile güncel müzik ve eğlenceyi erişilebilir kılmayı hedefleyen Jolly Joker, marka yapılandırma çalışmaları için Geometry İstanbul ile anlaştı. 1 The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız? 2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı? 3 YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları” 4 Google’dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu 5 Burger King, “sessizliği” konuşturuyorGüncel Haberler Apple’dan “erişilebilirlik” odaklı sınırlı üretim iPhone tutacağı AI Powered Future: Geleceğin ajandası The TECH Summit’te açılıyor BMW, Google Haritalar’ı “hackledi”: Test sürüşleri yüzde 400 arttıSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE