Johnson&Johnson Vision Care Türkiye’de terfi
Johnson & Johnson Vision Care Türkiye Pazarlama Müdürlüğü’ne Başak Öğdem atandı.
Johnson & Johnson Vision Care Türkiye’de 2011 yılından bu yana tüketici-müşteri-profesyoneller için iletişim stratejileri, ortak çalışmalar ve ticari pazarlamayı geliştirmekten sorumlu Marka Müdürü olarak görev yapan Başak Öğdem, Johnson & Johnson Vision Care Pazarlama Müdürlüğü’ne terfi etti. Öğdem, 1 Haziran 2014 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere, Johnson & Johnson Vision Care Türkiye’deki kariyer yolculuğunu Pazarlama Müdürü olarak sürdürecek.
ACUVUE® Eye Heath Advisor® konseptiyle profesyonellere yönelik iletişimi yönetmekle beraber, ACUVUE® marka kontakt lenslerin ve kontakt lens kategorisindeki kullanıcıların sayısını ve bilincini arttırmayı hedefleyen pazarlama iletişiminden sorumlu olacak olan Başak Öğdem, kontak lens pazarında büyümeyi destekleyecek güçlü pazarlama planlarının yaratılmasını sağlamaya ve bu doğrultuda stratejiler geliştirmeye devam edecek.