Jimmy Maymann: Tüketicilerin yüzde 61’inden fazlası kişiselleştirilmiş içeriklerden satın alıyor
AOL Content & Consumer Brands Başkanı Jimmy Maymann, Cannes Lions’ta yaptığı “Hikaye anlatıcılığının yeni cesur sınırları” adlı sunumuyla büyük beğeni topladı. İşte Maymann’ın sunumunun en açan alıcı noktaları:
- Canlı video içerikler diğer içeriklere göre üç kat daha fazla izleniyor.
- 2019’da nüfusun yüzde 60’ının mobil olması öngörülüyor. Özellikle küçük ekranlarda tüketilebilecek içerikler üretmek gerekiyor.
- İlerleyen yıllarda online video içerikler yüzde 40 büyüyecek
- Snapchat, Facebook ve YouTube gibi video içeriklerinden farklı çalışıyor.
- Müşteriler genellikle kararsız; hikayelerden etkileniyorlar ve zorluklarla baş etmek için doğru formatları arıyorlar.
- Hikaye anlatıcılığı reklamverenlar açısından tamamen değişti.
- “Her şey için tek formül” bugün işe yarayan bir yöntem değil
- Sektörde, standart formatlar yerine yenilikçi formatlara ihtiyaç var. Eski formatlarında yeni döneme adapte olması gerekiyor.
- Veriler size yaratıcı içgörüleri sunar. ROI perspektifi aynı zamanda markada gerçek zamanlı olarak neler olduğunu gösterdiği için önemlidir.
- Markaların yüzde 90’ı değişmez içerikleri kendi pazarlama içeriklerine karıştırmayı yararlı buluyor.
- Tüketicilerin yüzde 61’inden fazlası kişiselleştirilmiş içeriklerden satın alıyor.
Güncel Haberler