10 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Jabra, Türkiye’de yeniden yapılanıyor!

Marketing Türkiye
12 Haziran 2014
1 dk okuma

Türkiye’de yeni bir yapılanmaya giden Jabra, yeni yapılanmasını, önümüzdeki dönem hedeflerini ve yeni ürünü Jabra Rox’u tanıtmak için bir basın toplantısı düzenledi. Toplantıya, Jabra EMEA Pazarlama Direktörü Jonathan Pennington ve Jabra Türkiye Satış Müdürü Güngör Gündoğan da katıldı. Toplantıda bir konuşma yapan Jabra EMEA Pazarlama Direktörü Jonathan Pennington, Türkiye’nin Jabra’nın küresel stratejisinde önemli bir yer tutan ve çok büyük potansiyel barındıran bir pazar olduğunu söyledi. Jabra’nın Türkiye’deki yeni yapılanmasından bahseden Türkiye Satış Müdürü Güngör Gündoğan ise “Mobil cihazlar, taşınabilir telefonlar ve müzik sistemleri değiştikçe biz de değişiyoruz. Tüketicinin istediği teknolojiyi ve şıklığı bir araya getirip üzerimizde taşıdığımız aksesuarlarda uyumluluk ve kullanım rahatlığı sağlıyoruz. Ses, araç-içi, müzik, spor ve mobil çalışan kategorilerinde sunduğumuz ürünler, hands-free iletişim çözümleri geliştirme, üretme ve pazarlama alanlarında dünya lideri konumunda. Bundan böyle dünyanın en iyi atletleri ve öncü şirketleri tarafından kullanılan son teknoloji tüketici odaklı ürünlerimizi, yenilenen yapılanmamız ve Datagate Bilgisayar distribütörlüğü ile Türkiye’deki kullanıcılarımıza sunmaya devam edeceğiz” dedi.

Jabra’dan yeni ürün; Rox

Toplantıda, Jabra Rox kablosuz kulaklıkları da tanıtıldı. 2014 CES İnovasyonları Tasarım ve Mühendislik Ödülleri’nde “kulaklık ürünleri” kategorisinde Onur Ödülü’nü almaya hak kazanan Jabra Rox wireless, bluetooth veya NFC üzerinden kablosuz şekilde bağlantı kurabiliyor. Altı saate kadar kayıttan çalma süresine ve telefonu cepte rahatlıkla taşımak için komut tuşlarına sahip olan kulaklık, üretim aşamasında kullanılan paslanmaz çelik gibi en iyi materyalleri, müzisyenlerin kulak içi tercihlerinden esinlenen sanatsal tasarımı ve hareketli bir yaşama ayak uydurabilecek şekilde kaymayı önleyen opsiyonel EarWings  kilit sistemi ile dikkat çekiyor. 

1 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
2 The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
3 AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
4 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
5 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Güncel Haberler
Pinterest, 2026'nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Pinterest, 2026’nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk...
Yandex Türkiye, yapay zeka destekli 2025 yılı verilerini açıkladı: Yüzde 75 arama artışı, 43,8 milyar km yolculuk…
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Fraksiyonel CMO’lar çağı başlıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Haberler
Pantone 2026’nın rengini açıkladı: Cloud Dancer – Hızlanan dünyaya sessiz yavaşlama
Nafizcan Önder
1 gün önce
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
Haberler
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
İrem Alimoğlu
7 Kasım 2025
Sağlık ürünleri tercihinde “güven” reçetesi: Doktor tavsiyesi hala en belirleyici faktör...
Haberler
Sağlık ürünleri tercihinde “güven” reçetesi: Doktor tavsiyesi hala en belirleyici faktör…
İrem Alimoğlu
19 Ekim 2025
Tüketiciler "sürdürülebilir restoranlara" yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
Haberler
Tüketiciler “sürdürülebilir restoranlara” yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.