İtinayla klişe yıkılır!
“Diş hekimlerinin tavsiyesi”, “Farkımız kalitemiz”, “Bayinizden ısrarla isteyiniz”, “Hem kaliteli hem ucuz”, “Bir telefon kadar yakınınızdayız”, “Bize sormadan almayın”, “Kendinizi şımartın” ve “Ev hanımlarının tercihi” gibi pack shot’ları duymaktan siz de bizim gibi sıkıldıysanız artık iletişim stratejinizin kullanma tarihi çoktan geçti demektir. Zira artık tüketici mavi sıvıyı emen ped reklamlarından tüketicinin başını aklına getirmeye çalışan temizlik gereçleri gibi klişe reklamları ekranlarda görmek istemiyor. Tüketicinin algı bariyerini kırma ihtimali düşük bu reklam kalıplarını Türkiye’nin önde gelen reklam ajanslarının kreatif direktörleriyle masaya yatırdık. Bakın ortaya nasıl bir tablo çıktı…
Ayrıntılar 1 Mayıs tarihli Marketing Türkiye’de…