14 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
istegelsin'den "Temassız Teslimat" uygulaması ve risk grubuna ücretsiz teslimat başlatıldı
Haberler

istegelsin’den “Temassız Teslimat” uygulaması ve risk grubuna ücretsiz teslimat başlatıldı

Marketing Türkiye
17 Mart 2020
1 dk okuma

Online market siparişi uygulaması istegelsin verilerine göre başta temizlik ve hijyen ürünlerine olan talep yoğunlaşırken, kolonya satışları 35 kat arttı. Hijyen ürünlerini ilk yardım ve tıbbi malzemeler izledi. Yiyecek kategorisindeki artışta ise konserve meyve ve sebzeler ilk sırada yer aldı. Aynı zamanda istegelsin “Temassız Teslimat” uygulamasını ve risk grubuna ücretsiz teslimatı başlattı. 

istegelsin, satışlarda artış olduğu şu dönemde kullanıcılardan gelen talep üzerine dağıtım kapasitesini artırdı. istegelsin’in verilerine göre en çok temizlik ve hijyen ürünlerine talep artarken onu ilk yardım ve tıbbi malzemeler izledi. Yiyecek kategorisindeki artışta ise konserve meyve ve sebzeler ilk sırada yer alırken onu yağlar, dondurulmuş pratik yemekler ve bakliyatlar izledi. Bununla beraber bazı ürün gruplarında da talep patlaması yaşanıyor. Temizlik ve hijyen ürünlerinde satışlar 12 kat artarken bu grup içinde yer alan kolonya, önceki birkaç güne göre 35 kat fazla sattı. Bulgurda 38 katlık bir artış gözlemlenirken, satışlar nohutta 42, makarnada ise 30 kat arttı.

Kolonyaya talep çok

11 Mart’ta Türkiye’de ilk Corona Virüs vakasının resmi olarak duyurulmasıyla müşteri taleplerinde artış olduğunu belirten istegelsin CEO’su Sedat Yıldırım, özellikle bazı ürünlerde daha yoğun ilgi olduğunu gözlemlediklerini söylüyor: “Başta kolonya gibi alkol oranı yüksek ve virüs için koruyucu olduğu düşünülen ürünler geliyor. Sonrasında temel ihtiyaçları karşılayan, tuvalet kağıdı, konserve, bakliyat, makarna, un, içecek gibi temel gıda ürünleri geliyor.”

Temassız teslimat ve risk grubuna ücretsiz teslimat

Her alanda olduğu gibi paketlerin teslimatında da hijyeni maksimum seviyeye çıkararak ‘Temassız Teslimat Uygulaması’na geçtiklerini belirten Yıldırım, 16 Mart tarihi itibariyle, teslimat ekiplerinin, poşetleri kapıya bırakarak hijyen mesafesinde teslimat yapacaklarını söylüyor: “Ayrıca, risk grubundaki kullanıcılarımıza da teslimatı ücretsiz yapıyoruz. Ekiplerimize antiviral dağıtıyor, araçlarımızı her gün dezenfekte ediyoruz. Sınırlı sayıda kişinin dağıtım merkezlerine giriş izni bulunuyor ve sağlık kontrollerini sık sık yapıyoruz. Böylece hem dağıtım ekiplerimizi hem de kullanıcılarımızı korumuş oluyoruz.”

 

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tabuların gölgesinde büyüyen pazar: Menstrüel ürünler
Haberler
Tabuların gölgesinde büyüyen pazar: Menstrüel ürünler
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Haberler
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Ferruh Altun
12 Ekim 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (3-9 Ekim)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (3-9 Ekim)
Sena Tufan
9 Ekim 2025
Türkiye’nin beslenme karnesi: Her 3 kişiden 2’si yeme düzeninden memnun değil...
Haberler
Türkiye’nin beslenme karnesi: Her 3 kişiden 2’si yeme düzeninden memnun değil…
İrem Alimoğlu
5 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.