23 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
İşte 2020 model Babalar Günü reklamları…
Haberler

İşte 2020 model Babalar Günü reklamları…

Marketing Türkiye
21 Haziran 2020
2 dk okuma

Kabul etmek gerekir ki pazarlama dünyasında “Babalar Günü” şimdiye kadar hep “Anneler Günü”nün gölgesinde kaldı. Anneler Günü için kampanya yapan markaların sayısı Babalar Günü’nü hatırlayan markalardan hep daha fazla oldu. Ancak bu durum önümüzdeki süreçte değişecek gibi görünüyor. Zira Babalar Günü için kampanya yapan markaların sayısı yıldan yıla artıyor. Bu yıl da Babalar Günü’ne sayılı günler kala markaların bu özel gün için hazırladığı çalışmalar gün yüzüne çıkmaya başladı. Biz de o kampanyaları sizler için derledik. Markaların yeni kampanyaları açıklandıkça listemiz de genişleyecek.

İşte 2020 model Babalar Günü reklamlar:

Yapı Kredi

LC Waikiki

Ramsey

Boyner

Kiğılı

ebebek

D&R

Ayakkabı Dünyası

Garanti BBVA

Trendyol

OPPO

BEEO

 

Bu gönderiyi Instagram’da gör

 

Daha gözümüzü açmadan başlar kahramanlıkları babaların; Baba olmak cesaret işidir. Çünkü ömür boyu bitmek bilmeyen görevdir babalık! İlk günden itibaren öğretmenimiz olur hayata hazırlayan, kalkanımızdır önümüzde, yaslandığımız duvardır arkamızda, en güvendiğimiz kişidir yanımızda… Fakat kahraman bile olsalar babalar da BEE’O Propolise ihtiyaç duyarlar. Doğadan gelen değerli arı ürünlerini onlara sunmak, onların bize sundukları yanında nedir ki aslında! BEE’O Ailesi olarak tüm kahraman babaların Babalar Gününü kutlarız!

BEEO Propolis Arı Ürünleri (@beeoariurunleri)’in paylaştığı bir gönderi (20 Haz, 2020, 11:59ös PDT)

Mercedes-Benz

AÇEV

 

Bu gönderiyi Instagram’da gör

 

AÇEV olarak, babaların çocuklarına hediye edebilecekleri #UnutulmazAnlar’ın, her gün yaşanan anlar olduğuna inanıyoruz. Çocuklarının bakımında sorumluluk alan, onların gelişimi için her gün yeni bir heyecanla çalışan tüm babaların yanındayız. Babalar Gününüz kutlu olsun! #UnutulmazAnlar #İlkİşBabalık #BabalarGünü

AÇEV-Anne Çocuk Eğitim Vakfı (@acevkurumsal)’in paylaştığı bir gönderi (20 Haz, 2020, 10:26öö PDT)

Kahve Dünyası

Bizi bir çikolata ile mutlu edebilen babalarımızın #BabalarGünü kutlu olsun! Bu Babalar Günü’nde rolleri değişelim, çikolata ile babalarımızı mutlu edelim❤️ pic.twitter.com/7VX6aPCrxr

— Kahve Dünyası (@kahvedunyasi) June 21, 2020

1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
5 Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Güncel Haberler
Gökyüzüne uzanan bir parmak: "Görünmez çocuklar" Banksy ile "görünür" oldu!
Gökyüzüne uzanan bir parmak: “Görünmez çocuklar” Banksy ile “görünür” oldu!
Burger King’ten "bir aile yemeği felaketi..."  
Burger King’ten “bir aile yemeği felaketi…”  
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kim Kardashian'ın markası SKIMS, Türkiye pazarına girdi
Haberler
Kim Kardashian’ın markası SKIMS, Türkiye pazarına girdi
Sena Tufan
11 Kasım 2025
İkinci elde piyasa dengede: Otomobil alıcıları avantajlı...
Haberler
İkinci elde piyasa dengede: Otomobil alıcıları avantajlı…
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Advertorial
21 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.