İPZ 2012 stantlarıyla da dopdolu!
İPZ 2012 konuşmacıları ve içeriğiyle olduğu kadar stand alanında gerçekleştirilecek etkinlikleriyle de çok konuşulacak. Sponsor markaların standlarında birbirinden eğlenceli etkinlikler bulacak olan katılımcılar sürpriz ödüller de kazanacak. İşte iki gün boyunca markaların hayata geçireceği etkinlikler…
* TTNET standında Tivibu, TTNET Müzik ve Playstore’un tanıtımları gerçekleştirilecek. Tivibu tanıtımında ev konsepti yaratılarak katılımcılara Tivibu’dan gösterimler yapılacak. TTNET Müzik ve Playstore standlarında katılımcılara karaoke ve oyun deneyimi sunulacak. Markanın standında aynı zamanda katılımcıların cep telefonlarından yarışmaya katıldıkları bir etkinlik olan “Telefun” da gerçekleştirilecek.
* İPZ katılımcıları Acıbadem Mobil Sağlık standında da kan ve şeker ölçümleri ile tansiyon ölçümleri yapabilecek.
* Efes Twitt-Er Meydanı projesini hayata geçirecek. Bu projede iki yarışmacı kendilerine verilen dört kelimeden anlamlı ve kısa tweeti oluşturmaya çalışıyor. 2 farklı bilgisayarlar üzerinden atılan tweetler moderasyon ekranına düşüyor ve moderatör tarafından daha kısa ve anlamlı olan tweet kazanan olarak seçiliyor. Bu turların sonunda her kazanan katılımcıya hediyeler dağıtılacak.
* HTC’nin standında katılımcılar fotoğraf çekip çıktılar alabilirken; ayrıca Local Time, koltuklara bir flayer koyup bir yarışma düzenleyecek ve yarışma sonrasında da 1 adet iPad 3 4G hediye edilecek.
* Standına müzik kabini koyan Fizy ise kullanıcı tarafından seçilen müziklere göre kabinden müzik eşliğinde dansçılar çıkarıp katılımcıları eğlendirirken; Selva ise birbirinden lezzetli makarnalarıyla katılımcılara ikramlarda bulunacak.
* Pepsi Co.’nun ürün dağıtımı yapacağı etkinlikte; Avea da katılımcılar için akıllı telefon şarj üniteleri oluşturacak.
* İPZ 12’de iki gün boyunca interaktif yatırımlar ve bu yatırımların geri dönüşleri konuşulurken, bir yandan katılımcılar diledikleri her an mobil cihazlarından çektikleri Instagram fotoğraflarını “Printsgram LIVE” ile gerçek çıktılara dönüştürebilecek. Katılımcıların, zirve boyunca çektikleri her fotoğrafın çıktılarını alabilmeleri için, fotoğraflarını sosyal medya hesaplarında paylaşırken #bizeheryerinteraktif hashtag’ini kullanmaları yeterli olacak.
* Koç Bilgi Grubu Kurumsal İletişim Direktörlüğü, hizmet verdiği şirketlerden KoçSistem için hayata geçirdiği dijital dergi projesi KS Click ile yeni bir pazarlama kanalını sektöre kazandırdı. KS Click; dokunmatik ekranlara sahip KoçSistem markalamasının yapıldığı totemlerde, KoçSistem tarafından geliştirilen sayısal yayıncılık yazılımı Pixage ile çalışan ve içeriğin dergi konseptinde farklı uygulama ve tasarımlarla güçlendirildiği dijital bir mecra. KoçSistem olay yaratacak bu yeni uygulamasını ilk kez İPZ’12’de kullanıcılarına tanıtacak.
*Katılımcılar Abdülcanbaz Standı’ında ise “Müthiş Türk”ün iPad maceralarını deneyimleyebilecekler, salondaki QR kodlu Abdülcanbaz görsellerini takip ederek sürpriz hakkı kazanacaklar. Ayrıca Abdülcanbaz Birinci ve İkinci 5’li Setler İPZ 2012 özel fiyatı ile takipçilerine sunulacak.
Güncel Haberler