İnternet ve bilgisayar kullanım alışkanlıkları Method Research Company’nin 2001 yılından beri 33 ilde her 15 günde bir düzenli olarak bin kişiyle görüşerek tüketici tutum ve davranışlarını analiz ettiği “Method Trend” araştırma modeliyle gerçekleştirilen araştırma sonuçları infografisi. 1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak? 2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları! 3 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti! 4 Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları… 5 Apple, moda ile teknolojiyi “iPhone Pocket” da buluşturduGüncel Haberler The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız? Kadınların yüzde 61’ine göre başarının anahtarı “finansal bağımsızlık” Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldıSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE