İnternet ve bilgisayar kullanım alışkanlıkları Method Research Company’nin 2001 yılından beri 33 ilde her 15 günde bir düzenli olarak bin kişiyle görüşerek tüketici tutum ve davranışlarını analiz ettiği “Method Trend” araştırma modeliyle gerçekleştirilen araştırma sonuçları infografisi. 1 The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız? 2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı? 3 YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları” 4 Google’dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu 5 Burger King, “sessizliği” konuşturuyorGüncel Haberler AI Powered Future: Geleceğin ajandası The TECH Summit’te açılıyor BMW, Google Haritalar’ı “hackledi”: Test sürüşleri yüzde 400 arttı The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE