İnternet ve bilgisayar kullanım alışkanlıkları Method Research Company’nin 2001 yılından beri 33 ilde her 15 günde bir düzenli olarak bin kişiyle görüşerek tüketici tutum ve davranışlarını analiz ettiği “Method Trend” araştırma modeliyle gerçekleştirilen araştırma sonuçları infografisi. 1 CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi… 2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor 3 YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları… 4 Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor 5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?Güncel Haberler Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!” Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı Çalışma hayatının yeni trendleri…Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE