İnternet ve bilgisayar kullanım alışkanlıkları Method Research Company’nin 2001 yılından beri 33 ilde her 15 günde bir düzenli olarak bin kişiyle görüşerek tüketici tutum ve davranışlarını analiz ettiği “Method Trend” araştırma modeliyle gerçekleştirilen araştırma sonuçları infografisi. 1 İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler… 2 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor 3 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti 4 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları… 5 Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?Güncel Haberler Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?.. E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildiSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE