İnternet ve bilgisayar kullanım alışkanlıkları Method Research Company’nin 2001 yılından beri 33 ilde her 15 günde bir düzenli olarak bin kişiyle görüşerek tüketici tutum ve davranışlarını analiz ettiği “Method Trend” araştırma modeliyle gerçekleştirilen araştırma sonuçları infografisi. 1 YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları… 2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor 3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi? 4 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı! 5 Canva’dan 2026 tasarım trendleri: “Kusursuzluk” yerini “karakter”e bırakıyorGüncel Haberler Burger King’ten “bir aile yemeği felaketi…” TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı ChatGPT’nin ruh halini artık kullanıcılar belirleyecekSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE