İnternet ve bilgisayar kullanım alışkanlıkları Method Research Company’nin 2001 yılından beri 33 ilde her 15 günde bir düzenli olarak bin kişiyle görüşerek tüketici tutum ve davranışlarını analiz ettiği “Method Trend” araştırma modeliyle gerçekleştirilen araştırma sonuçları infografisi. 1 Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti 2 2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu! 3 Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak 4 Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi! 5 Yayıncılıkta tarihi bir kırılma: Oscar ödülleri YouTube’a taşınıyor…Güncel Haberler The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu! Şirketlerin yüzde 78’i 2026’da tek ücret artışı planlıyor Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE