İnternet ve bilgisayar kullanım alışkanlıkları Method Research Company’nin 2001 yılından beri 33 ilde her 15 günde bir düzenli olarak bin kişiyle görüşerek tüketici tutum ve davranışlarını analiz ettiği “Method Trend” araştırma modeliyle gerçekleştirilen araştırma sonuçları infografisi. 1 The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız? 2 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı! 3 Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu 4 Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı? 5 YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…Güncel Haberler Vibe’ı yakala: Marketing Türkiye Aralık sayısı yayında! Sosyal medyanın zirvesindeki markalar Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdiSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE