7 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
International Stevie Awards 2017’den, Magnet20’ye 7 Ödül!
Haberler

International Stevie Awards 2017’den, Magnet20’ye 7 Ödül!

Marketing Türkiye
10 Ağustos 2017
2 dk okuma

Dünyanın en prestijli iş yarışması olarak gösterilen Uluslararası Stevie İş Ödülleri’nde, Türkiye’nin en hızlı büyüyen dijital ajanslarından Magnet20; 3’ü altın, 4’ü gümüş olmak üzere toplam 7 ödüle layık görüldü.

Sektörde son dönemde yaptığı sağlık sektörüne yönelik farkındalık projeleriyle dikkat çeken ajans, GSK Türkiye ile yaptığı başarılı çalışmaların meyvesini tam 6 ödülle aldı. Ayrıca Magnet20, Akçansa ile uzun yıllardır süren işbirliğini de, 1 Gümüş Stevie Ödülü ile taçlandırmış oldu.

Konu hakkında yapılan görüşler şöyle;

Magnet20’nin Kreatif İşlerinden Sorumlu Yönetici Ortağı Ömer Faruk İnanöz: “Genç, değerli ve yaratıcı bir ekibe sahibiz, ekibiz. Projeler, ulaşılan amaçlar, takdirler, motivasyonumuzu daha da sağlamlaştıran önemli bir güce sahipler. Her yeni projede, her yeni ödülde bu güçten çokça besleniyoruz.”

Magnet20’nin İş Geliştirmeden Sorumlu Yönetici Ortağı Ferit Yücel Demirtaş: “Elde ettiğimiz bu uluslararası başarıda emeği geçen, başta müşterilerimiz olmak üzere, ekip arkadaşlarımıza ve iş ortaklarımıza teşekkür ederiz.”

Magnet20’nin aldığı ödüller şu şekilde;

GSK Türkiye

“GSK – Kendin İçin 1 Ara’lık HIV+ Farkındalığı Kampanyası” ile Yılın Pazarlama Kampanyası (Hastalık Sağlığı ve Farkındalığı) Kategorisi  –  Altın Stevie Ödülü

“GSK – Kendin İçin 1 Ara’lık HIV+ Farkındalığı Kampanyası” ile Yılın Küçük Bütçeli Pazarlama Kampanyası (<$3 milyon / €5 milyon ) Kategorisi – Altın Stevie Ödülü

“GSK – Bi’şeyim Mi Var Benim? Bipolar Farkındalığı Kampanyası” ile Yılın Viral Pazarlama Kampanyası Kategorisi –  Altın Stevie Ödülü

“GSK – Kendin İçin 1 Ara’lık HIV+ Farkındalığı Kampanyası” ile Yılın Markalı İçerik Kampanyası Kategorisi –  Gümüş Stevie Ödülü

“GSK – Bi’şeyim Mi Var Benim? Bipolar Farkındalığı Kampanyası” ile Yılın Pazarlama Kampanyası (Hastalık Sağlığı ve Farkındalığı) Kategorisi – Gümüş Stevie Ödülü

“GSK – Bi’şeyim Mi Var Benim? Bipolar Farkındalığı Kampanyası” ile Yılın Küçük Bütçeli Pazarlama Kampanyası (<$3 milyon / €5 milyon ) Kategorisi – Gümüş Stevie Ödülü

“Akçansa – Benim Mahallem Toplumsal Eğitim ve Gelişim Projesi” ile Avrupa’da Yılın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Programı Kategorisi  – Gümüş Stevie Ödülü

Magnet20 Hakkında

Magnet20’nin müşteri portfoyünde; Akçansa, Arabam.com, Betonsa, Çimsa, Ferko, GSK, Edenred, Kariyer.net, KPMG, P&G, Toyota, Türkiye Spastik Çocuklar Vakfı ve Wyndham Hotel gibi ulusal ve uluslararası markalar bulunuyor.

 

1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
4 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok "uzaktan çalışma izni" talep ediyor
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok “uzaktan çalışma izni” talep ediyor
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Haberler
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Sena Tufan
5 gün önce
adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
Haberler
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
İrem Alimoğlu
15 Mayıs 2025
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Haberler
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Marketing Türkiye
11 Mayıs 2025
Bundle, içerik ve teknolojiyle marka hikâyeciliğine yeni bir boyut kazandırıyor
Haberler
Bundle, içerik ve teknolojiyle marka hikâyeciliğine yeni bir boyut kazandırıyor
Advertorial
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.