7 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Instagram’a keşfet için “algoritma sıfırlama” özelliği geliyor | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Instagram’a keşfet için “algoritma sıfırlama” özelliği geliyor | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
21 Kasım 2024
3 dk okuma
Instagram Reels

Instagram, kullanıcı deneyimini geliştirmek adına “algoritma sıfırlama” özelliği üzerinde çalışıyor. Özellikle gençlere yönelik güvenli ve yaşa uygun bir platform yaratma hedefiyle geliştirilen bu özellik, şu an test aşamasında. Hayata geçtiğinde, kullanıcılar keşfet, reels ve akış bölümlerindeki önerilen içerikleri tek bir dokunuşla sıfırlayabilecek. Ayrıca takip ettikleri hesapları kolayca gözden geçirip artık ilgilerini çekmeyen profilleri takipten çıkarabilecekler. Bunun yanı sıra, ilgi alanlarına odaklanmayı kolaylaştıran bir sistemle, keşfet akışlarını kitaplar, yemek tarifleri, seyahat gibi belirli kategorilere göre şekillendirme imkanı sunulacak. Bu yenilik, kullanıcıların Instagram deneyimini daha kişisel ve kontrol edilebilir bir hale getirmeyi amaçlıyor.

“Yorumun gücüyle” fark yaratan markalar

Instagram’a keşfet için “algoritma sıfırlama” özelliği geliyor | Son 24 saatin gündemi

Herkesin deneyimin peşinde olduğu bir çağda, aktarılan deneyimlerin etkisi de elbette yadsınamayacak kadar büyük. Pazarlama sektörünün en önemli ikna kanallarından biri olan Word of Mouth (WOM) etkisi, dijitalleşen dünyayla birlikte biçim değiştirerek “yorum” ve “değerlendirmelere” dönüştü. Öyle ki yemek siparişinden teknoloji alışverişine dek kullanıcılar muhakkak diğer kullanıcıların yorumlarını, deneyimlerini inceliyor. Satın alma kararı üzerindeki bu büyülü gücü mercek altına alırken; Yorum.io verileriyle de 16 farklı ürün grubunda yorumun gücüyle fark yaratan markalara ışık tutuyoruz!

Türkiye’nin online alışveriş haritası!

Instagram’a keşfet için “algoritma sıfırlama” özelliği geliyor | Son 24 saatin gündemi

DHL, 2024 yılında alışveriş yapanların çevrimiçi perakendecilerden ne beklediğine dair fikir vermek amacıyla 24 ülkeden 12 bin müşteri ile 2024 Online Alışveriş Trendleri” araştırmasını gerçekleştirdi. Farklı ülkelerden tüketicilerin internetten nasıl alışveriş yaptığını anlamlandırmaya yardımcı olmak için yapılan araştırmada, bir dizi ülke raporu oluşturuldu. Türkiye’de de çevrimiçi alışveriş yapanlar için nelerin önemli olduğuna dikkat çeken araştırmada, tüketicilerin neyi nasıl satın aldıkları, teslimat ve iade tercihleri ve nereden alışveriş yaptıkları incelendi.

MrBeast’ten 5 milyon dolar ödüllü yarışma!

Instagram’a keşfet için “algoritma sıfırlama” özelliği geliyor | Son 24 saatin gündemi

James Stephen “Jimmy” Donaldson, YouTube’da 290 milyondan fazla abonesiyle, en çok aboneye sahip olan kanalın sahibi. 2012 yılından bu yana çektiği videoları YouTube’da MrBeast adlı kanalında yayınlayan Donaldson, kanalında büyük ödüllerin verildiği büyük bütçeli yarışmalarla sıra dışı rekor denemelerinin yer aldığı tüm dünyada çok izlenen içeriklere yer veriyor. Ancak bu kez yayın tarihine de geçecek yeni bir rekorun peşinde Donaldson… 19 Aralık’ta Prime Video’da yayınlanacak olan Beast Games’in kazanını için belirlenen ödül tam 5 milyon dolar!

Online alışverişte kültürel nüanslar

Instagram’a keşfet için “algoritma sıfırlama” özelliği geliyor | Son 24 saatin gündemi

Online alışverişin giderek norm haline geldiği bir çağda, e-ticaret platformları erişimlerini genişletmeyi hedeflerken, farklı kültürlerdeki tüketici davranışını anlamaları özellikle global oyuncular için hayati bir önem taşıyor. Twentify Araştırma’nın yapay zeka destekli araştırma platformu Quals.ai ile gerçekleştirdiği araştırma, tüketicilerin e-ticaret platformları arasındaki tercihlerini etkileyen anahtar faktörleri ortaya koyuyor.



1 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
2 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
3 Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
4 Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
5 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Güncel Haberler
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tchibo Gold Selection ile güne altın bir dokunuş katma zamanı 
Haberler
Tchibo Gold Selection ile güne altın bir dokunuş katma zamanı 
Advertorial
23 Eylül 2025
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Haberler
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Ticaret Bakanlığı’ndan çocuklara yönelik zararlı reklamlara sıfır tolerans
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan çocuklara yönelik zararlı reklamlara sıfır tolerans
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.