24 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

İMA VE Polimoda’dan “Deneyimsel Pazarlama Programı”

Marketing Türkiye
10 Haziran 2013
1 dk okuma

 

İMA, Türkiye’de ve dünyada, moda perakendesi ve pazarlaması alanlarında güncel trendlere geniş bir pencereden bakarak genel bir bakış açısı kazandırmak üzere içeriği Polimoda ile kurgulanan “Non- Visual Merchandising: Deneyimsel Pazarlama Programı’’nı başlatıyor.
Günümüzün perakende ve pazarlama tekniklerinde değişen trendler paralelinde ‘Duyusal Pazarlama’ ve ‘Görsel Sanat ve Perakende Uygulamaları’, ‘Deneyimsel Pazarlama’ gibi yenilikçi yöntemlerin işleneceği; tüketici davranışlarının ve alışveriş eğilimlerinin inceleneceği “Non-Visual Merchandising: Deneyimsel Pazarlama Programı’’nın ilk haftası İstanbul’da, İMA’da; son haftası da Floransa’da, Polimoda’da gerçekleşiyor.
Moda perakende sektöründe pazarlama, satış ve iş geliştirme bölümlerinde çalışan yönetici adaylarına yönelik programda, moda perakendesinde trendleri etkileyen sosyo-kültürel dinamikler ve tüketici eğilimleri analiz edilerek deneyim pazarlama ve yenilikçi perakende uygulamaları hakkında güncel konulara değinilecek. Polimoda iş birliği ile gerçekleşecen “Non-Visual Merchandising: Deneyimsel Pazarlama Programı’’ 9 Temmuz 2013’te başlayacak olup programın son başvuru tarihi 22 Haziran 2013’tür.

İMA ve Polimoda İş birliğiyle;

NON-VISUAL MERCHANDISING: DENEYİMSEL PAZARLAMA

Eğitimin Tarihi ve Süresi: 9 – 18 Temmuz 2013, 2 hafta (26 Saat)
İMA, İstanbul Eğitim Tarihleri: 9 ve 11 Temmuz 2013
POLIMODA, Floransa Eğitim Tarihleri: 15 – 18 Temmuz 2013

Eğitimin günleri ve saatleri:
İMA, İstanbul: Salı-Perşembe 18.30 – 21.30 (1 Hafta, 6 saat)
POLIMODA, Villa Farvard, Floransa: Pazartesi-Perşembe 10.00 – 16.00
(1 Hafta, 20 saat)

Program Dili: Türkçe-İngilizce

İçerik:
Duyusal Pazarlama: Pazarlamada Baştan Çıkarma ve Duyalara Hitap Ederek Deneyim Pazarlamak
Tüketici Davranışları ve Alışveriş Eğilimleri
Deneyimsel Pazarlama
Görsel Sanat ve Perakende Uygulamaları

1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
5 Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Güncel Haberler
The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Yapay zekadan sonra ahvalimiz: "Türkiye’nin yeni dijital rutinleri"
Yapay zekadan sonra ahvalimiz: “Türkiye’nin yeni dijital rutinleri”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Haberler
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Marketing Türkiye
21 Ekim 2025
TVekstra, "Best Advertising Innovation Using HbbTV" ödülünü kazandı
Haberler
TVekstra, “Best Advertising Innovation Using HbbTV” ödülünü kazandı
İrem Alimoğlu
14 Kasım 2025
Tutuklu gazeteci Fatih Altaylı, yorumlarına ara verdi: "Bize biraz müsaade"
Haberler
Tutuklu gazeteci Fatih Altaylı, yorumlarına ara verdi: “Bize biraz müsaade”
Sena Tufan
6 Ekim 2025
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Advertorial
21 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.