20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

İMA VE Polimoda’dan “Deneyimsel Pazarlama Programı”

Marketing Türkiye
10 Haziran 2013
1 dk okuma

 

İMA, Türkiye’de ve dünyada, moda perakendesi ve pazarlaması alanlarında güncel trendlere geniş bir pencereden bakarak genel bir bakış açısı kazandırmak üzere içeriği Polimoda ile kurgulanan “Non- Visual Merchandising: Deneyimsel Pazarlama Programı’’nı başlatıyor.
Günümüzün perakende ve pazarlama tekniklerinde değişen trendler paralelinde ‘Duyusal Pazarlama’ ve ‘Görsel Sanat ve Perakende Uygulamaları’, ‘Deneyimsel Pazarlama’ gibi yenilikçi yöntemlerin işleneceği; tüketici davranışlarının ve alışveriş eğilimlerinin inceleneceği “Non-Visual Merchandising: Deneyimsel Pazarlama Programı’’nın ilk haftası İstanbul’da, İMA’da; son haftası da Floransa’da, Polimoda’da gerçekleşiyor.
Moda perakende sektöründe pazarlama, satış ve iş geliştirme bölümlerinde çalışan yönetici adaylarına yönelik programda, moda perakendesinde trendleri etkileyen sosyo-kültürel dinamikler ve tüketici eğilimleri analiz edilerek deneyim pazarlama ve yenilikçi perakende uygulamaları hakkında güncel konulara değinilecek. Polimoda iş birliği ile gerçekleşecen “Non-Visual Merchandising: Deneyimsel Pazarlama Programı’’ 9 Temmuz 2013’te başlayacak olup programın son başvuru tarihi 22 Haziran 2013’tür.

İMA ve Polimoda İş birliğiyle;

NON-VISUAL MERCHANDISING: DENEYİMSEL PAZARLAMA

Eğitimin Tarihi ve Süresi: 9 – 18 Temmuz 2013, 2 hafta (26 Saat)
İMA, İstanbul Eğitim Tarihleri: 9 ve 11 Temmuz 2013
POLIMODA, Floransa Eğitim Tarihleri: 15 – 18 Temmuz 2013

Eğitimin günleri ve saatleri:
İMA, İstanbul: Salı-Perşembe 18.30 – 21.30 (1 Hafta, 6 saat)
POLIMODA, Villa Farvard, Floransa: Pazartesi-Perşembe 10.00 – 16.00
(1 Hafta, 20 saat)

Program Dili: Türkçe-İngilizce

İçerik:
Duyusal Pazarlama: Pazarlamada Baştan Çıkarma ve Duyalara Hitap Ederek Deneyim Pazarlamak
Tüketici Davranışları ve Alışveriş Eğilimleri
Deneyimsel Pazarlama
Görsel Sanat ve Perakende Uygulamaları

1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
4 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
5 Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye'ye emanet etti
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye’ye emanet etti
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Bodrum’dan Kaş’a yeni yazlık çılgınlığı: Prefabrik evler... Peki hangi bölgede kaça mal oluyor?
Haberler
Bodrum’dan Kaş’a yeni yazlık çılgınlığı: Prefabrik evler… Peki hangi bölgede kaça mal oluyor?
Marketing Türkiye
5 Ekim 2025
Beyaz yaka çalışanlar mavi yakaya geçişin yollarını arıyor
Haberler
Beyaz yaka çalışanlar mavi yakaya geçişin yollarını arıyor
Sena Tufan
2 Ekim 2025
Türkiye’de çalışanların yüzde 93’ü duygusal dalgalanmalarının sebebi olarak iş hayatını görüyor
Haberler
Türkiye’de çalışanların yüzde 93’ü duygusal dalgalanmalarının sebebi olarak iş hayatını görüyor
Sena Tufan
10 Ekim 2025
OpenAI ve AWS’den üretken yapay zekayı yeniden tanımlayacak stratejik iş birliği
Haberler
OpenAI ve AWS’den üretken yapay zekayı yeniden tanımlayacak stratejik iş birliği
İrem Alimoğlu
4 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.