İlk görüşte aşk var mı?
Cornetto, en az aşk kadar eski “İlk görüşte aşk var mı?” sorusunu cevaplamak için eğlenceli bir projeye imza attı. “Cornetto Aşk Makinesi” dondurma otomatını geliştiren Cornetto, ilk görüşte aşk sürprizini yapmak üzere sahaya indi.
Cornetto Aşk Makinesi’nden dondurma alanların bedava dondurması diğer makineye otomatik olarak düşüyor ve dondurma otomatı romantik bir aşk sürprizine dönüşüyor. Dijital kampanya için geliştirilen Cornetto Aşk Makinesi’nin filmi de gençlerin dondurma otomatı karşısında eğlenceli ve romantik anlarını bir araya getiriyor.
Cornetto, bir üniversitenin kız ve erkek yurduna birinden dondurma alındığında bedavası otomatik olarak diğerine düşen 2 dondurma makinesi kurdu. Dondurmayı satın alan kişi, bedavasını karşı tarafa göndermeyi kabul ettiğinde bedava dondurma sürpriz bir şekilde diğer yurttaki makineye düştü. Karşı taraf hediye dondurmayı aldığı an makinelerin üzerine yerleştirilen kameralar birden bire açıldı ve çiftler birbiriyle karşılaşınca ne yapacaklarını şaşırdılar! İlk görüşte aşk heyecanı gençlerin birbirlerini görmeleriyle başladı. Projenin dijitalde yayınlanmaya başlayan videosunda farklı kişilerin Cornetto Aşk Makinesi karşısında eğlenceli deneyimleri görülüyor.
Uygulamanın başlığı : Cornetto Aşk Makinesi
Reklamveren : Algida Cornetto
Reklamveren yetkilisi : Eser Lapanta, Nazlı özcan
Dijital Yaratıcı ajans : Youth Republic
Yaratıcı grup : Kaan Ayce, Gokhan Dinler, Umut Güney, Cem Mirkelam
Müşteri ilişkileri grubu : Elif Günday, Gülşah Gödek, Eylül Eygi
Stratejik planlama : Özge Soykan, Emre Meriç
Dijital : Erhan Adsan, Çağrı Erdoğan
Kullanılan mecralar : Dijital
{youtube}REX9V0MnRrI|450|280{/youtube}