IKEA’nın sosyal medya çalışmaları kime emanet? IKEA’nın sosyal medya çalışmalarında hizmet vermek üzere yeni bir ajans görevlendirildi. Di By Grey, markanın sosyal medya çalışmalarını yürütecek. 1 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor 2 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi? 3 Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti 4 2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu! 5 Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracakGüncel Haberler The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu! Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor? Yapay zekadan sonra ahvalimiz: “Türkiye’nin yeni dijital rutinleri”Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE