ICF Türkiye iletişim ortağını seçti! Uluslararası Profesyonel Koçluk Derneği (ICF Türkiye) halkla ilişkiler ve stratejik iletişim danışmanlığı hizmetleri veren TIME Public Relations’ı [TimePR] iletişim ortağı olarak seçti. 1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları 2 Portakal Çiçeği Karnavalı kebap yemenin de çiçek koklamanın da ötesinde… 3 Ve sonunda beklenen oldu: ChatGPT artık marka tavsiye edecek! 4 Borusan Grup şirketlerinden Borusan Tedarik Zinciri Çözümleri ve Teknoloji Anonim Şirketi Fransız CEVA Logistics’e satılıyor 5 Medya ve reklam yatırımları yüzde 78,9 arttı!Güncel Haberler Küresel köyden çıkış: Boykot Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı! AI döneminde güç, cevapta değil sorgulamadaSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE