ICF Türkiye iletişim ortağını seçti! Uluslararası Profesyonel Koçluk Derneği (ICF Türkiye) halkla ilişkiler ve stratejik iletişim danışmanlığı hizmetleri veren TIME Public Relations’ı [TimePR] iletişim ortağı olarak seçti. 1 The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız? 2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı? 3 Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus… 4 Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor 5 AI pazarlama jargonuna dikkat! Markalar bu terimlerin peşine takılmamalı…Güncel Haberler Markaların 2026 harcama trendleri: Nelere para harcayacak, nelerden kısacaklar? Alışverişte karar sosyal medyada veriliyor, satın alma akıllı telefonla yapılıyor! Kadın liderlerin yüzde 62’si ayrımcılıkla karşı karşıya!Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE