İç Giyime İnovatif Bakış
Penti, koleksiyonu arasında yer alan iç giyim ürünleriyle İtalyan öğrenci Alice Damonte’nin tez konusuna ilham oldu. ESCP Europe Business School’un ‘Nesnelerin İnterneti’ üzerine düzenlediği yarışmada Alice Damonte, Penti inovasyon ekibinin katkılarıyla hazırladığı inovatif proje ile ikinciliğe layık görüldü.
Penti, uluslararası platformda da tüketicilerin ilgi odağında. Sadece ürünleriyle değil, geliştirdiği pazarlama modelleriyle de dikkati üzerine çekiyor. Son olarak, İtalyan öğrenci Alice Damonte’nin tezine inovasyon ekibiyle katkı sağlayan marka, 1819 yılında kurulan, dünyanın en eski iş okulu olan ESCP Avrupa’nın (ESCP Europe Business School) “Nesnelerin İnterneti” üzerine düzenlediği yarışmada kendinden söz ettirdi. İtalyan öğrenci Alice Damonte’nin Penti inovasyon ekibi ile oluşturduğu yepyeni proje ikincilik aldı.
Penti inovasyon ekibi ile birlikte oluşturulan ve geleceğin inovatif projesi olarak ikinciliğe hak kazanan master tezi; bir sütyenden yola çıkarak, bir ürünün sadece bir ürün olmaktan çıkıp nasıl bir hizmete ve satış modeline dönüştüğünü anlatıyor. “Nesnelerin İnterneti” ile ticaretin nasıl değişeceği ve şirketlerin adaptasyonu konusunu bir kez daha gözler önüne seriyor.
Penti sır gibi sakladığı bu projeyi müşterileriyle buluşturmak için çalışmalarını hızla sürdürüyor.