HSBC’den yeni marka müziği
HSBC, geçtiğimiz yıl yenilediği görsel kimliği ve sloganının ardından yeni marka müziği için müzisyen Jean-Michel Jarre ile ortak bir çalışmaya imza attı.
HSBC, marka kimliğini yenileme çalışmaları kapsamında yeni marka müziğini yayınladı. HSBC’nin yeni marka müziğini, elektronik müziğin öncüleri arasında yer alan ve albümleri dünya genelinde 80 milyondan fazla satan müzisyen Jean-Michel Jarre besteledi.
Adını HSBC’nin ‘Birlikte Büyüyoruz’ marka vaadinden alan özel tasarım müzik eseri farklı platformlarda kullanılacak yedi farklı düzenlemeden oluşuyor. Eser, HSBC’nin faaliyet gösterdiği 66 ülkedeki farklı dil ve kültürlere uygun olarak tasarlandı.
Yenilenen marka kimliğini takiben, “Birlikte Büyüyoruz” kampanyası kapsamında on bir ülkedeki 21 havalimanında konumlandırdığı markasını da güncelleyen HSBC, Türkiye’de de İstanbul Havalimanı’ndaki tüm yolcu köprüleri ve peron duvarlarında markası ve reklamlarıyla yer alıyor. İstanbul’a özel hazırlanan “İstanbul: Bazı şehirler tek kıtaya sığamayacak kadar büyüktür” temalı tasarımlarda, şehrin kültürel dokusu, zenginliği ve eşsiz coğrafi konumunu gözler önüne seriyor.