6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Hızlı tüketimde şampiyon Türk kahvesi
Haberler

Hızlı tüketimde şampiyon Türk kahvesi

Marketing Türkiye
17 Mart 2018
3 dk okuma

Tüm Türkiye’deki markalar için fiyat/rekabet araştırma hizmetleri sunan BrandZone, 2017 yılı ve 2018 Ocak-Şubat aylarının hızlı tüketim ürünlerini ele aldı. Toplam BrandZone verilerine göre; 351 bin 520 kampanyanın düzenlendiği 2017 yılında ve 56 bin 826 kampanyanın düzenlediği 2018 Ocak-Şubat aylarında hızlı tüketim kategorisinde en fazla kampanyası yapılan ürün Türk kahvesi oldu.

Tüm basılı ve online fiyat verilerini araştırıp takip eden, en güncel pazar araştırma hizmetleri sunan BrandZone, 2017 yılı ve 2018 yılı Ocak-Şubat aylarını kapsayan hızlı tüketim kampanyalarını masaya yatırdı. Ulusal, yerel, toptan, parfümeri ve indirim kanallarının insert (katalog) ve basılı reklamlarındaki kampanyalarının ele alındığı BrandZone verilerine göre 2017 yılında en fazla kampanyası yapılan ürün 523 kampanyayla Kurukahveci Mehmet Efendi Türk Kahvesi oldu. 471 kampanyayla Pantene şampuan ikinci sırada; 456 kampanyayla Yudum ayçiçek yağı üçüncü sırada; 444 kampanyayla Sütaş kaşar peyniri dördüncü; 440 kampanyayla Head&Shoulders şampuan beşinci sırada yer aldı. 409 kampanyayla Familia tuvalet kağıdı altıncı; 389 kampanyayla Ülker Halley çikolata kaplamalı bisküvi yedinci; 384 kampanyayla Tat domates salçası ve Sütaş süzme peynir sekizinci; 379 kampanyayla Solo tuvalet kağıdı dokuzuncu; 374 kampanyayla Pınar süzme peynir onuncu; 371 kampanyayla Ariel Matik toz çamaşır deterjanı on birinci sırada yer aldı.

2018 yılının ilk aylarında da zirve değişmedi
351 bin 520 kampanyanın düzenlendiği 2017 yılında ve 56 bin 826 kampanyanın düzenlediği 2018 Ocak-Şubat aylarında en çok kampanya düzenlenen kategoriler çikolata&gofret ve peynir oldu. 2018 yılının ilk iki ayında 56 bin 826 adet hızlı tüketim ürünü kampanyası düzenlendi. 3 bin 936 kampanyayla çikolata&gofret en fazla kampanyası yapılan kategori olurken, 2 bin 678 kampanyayla peynir ikinci, 2 bin 605 kampanyayla ev temizleyicisi üçüncü sırada yer aldı. 2 bin 398 kampanyayla kağıt ürünü dördüncü, bin 981 kampanyayla çay beşinci sırada kendine yer buldu.

Yılın ilk aylarına Procter& Gamble damga vurdu
Bu yılın Ocak ve Şubat aylarında en fazla kampanya düzenleyen firma 3 bin 804 kampanyayla Procter& Gamble oldu. 3 bin 88 kampanyayla Ülker ikinci sırada; 2 bin 831 kampanyayla BİM üçüncü sırada; 2 bin 741 kampanyayla Unilever dördüncü; bin 796 kampanyayla Nestlé beşinci sırada yer aldı.

2017 yılında 351 bin hızlı tüketim kampanyası düzenlendi
2017 yılındaki tüm kampanyaların incelendiği BrandZone verilerine göre; toplamda 351 bin 520 adet hızlı tüketim ürünü kampanyası düzenlendi. 21 bin 955 kampanyayla çikolata&gofret en fazla kampanyası yapılan kategori olurken, 16 bin 488 kampanyayla peynir ikinci, 15 bin 329 kampanyayla ev temizleyicisi üçüncü sırada yer aldı. 14 bin 657 kampanyayla kağıt ürünü dördüncü, 12 bin 123 kampanyayla et beşinci sırada kendine yer buldu. 10 bin 557 kampanyayla gazlı içecek altıncı; 9 bin 993 kampanyayla çay yedinci; 9 bin 861 kampanyayla çamaşır deterjanı sekizinci; 9 bin 80 kampanyayla bakliyat dokuzuncu; 8 bin 486 kampanyayla yoğurt onuncu sırada yer aldı.

2017 yılında en fazla kampanya düzenleyen firma 19 bin 943 kampanyayla Procter& Gamble oldu. 18 bin 751 kampanyayla Unilever ikinci sırada; 18 bin 748 kampanyayla Ülker üçüncü sırada; 16 bin 893 kampanyayla BİM dördüncü; 9 bin 708 kampanyayla Nestle beşinci sırada yer aldı. 8 bin 521 kampanyayla Henkel altıncı; 8 bin 427 kampanyayla Reckitt Benckiser yedinci; 8 bin 22 kampanyayla Yaşar Holding sekizinci; 7 bin 782 kampanyayla Coca-Cola dokuzuncu; 7 bin 78 kampanyayla A101 onuncu; 6 bin 117 kampanyayla Hayat Kimya on birinci; 5 bin 749 kampanyayla Eczacıbaşı on ikinci sırada yer aldı.

En fazla kampanya düzenleyen marka Pınar oldu
2017 yılında en fazla kampanya düzenleyen marka 7 bin 822 kampanyayla Pınar oldu. 5 bin 463 kampanyayla Torku ikinci sırada; 5 bin 316 kampanyayla Sütaş üçüncü sırada; 4 bin 611 kampanyayla Gillette dördüncü; 4 bin 175 kampanyayla Finish beşinci sırada yer aldı. 4 bin 43 kampanyayla Lipton altıncı; 3 bin 997 kampanyayla Superfresh yedinci; 3 bin 158 kampanyayla Dr.Oetker sekizinci; 3 bin 143 kampanyayla Coca-Cola dokuzuncu; 3 bin 79 kampanyayla Nescafe onuncu; 3 bin 44 kampanyayla İçim Süt on birinci; 2 bin 965 kampanyayla Sek on ikinci sırada yer aldı.

Yerel marketler damga vurduturk-kahvesi
BrandZone’nun verilerine göre; en fazla kampanya düzenleyen satış kanalı 191 bin 266 kampanyayla yerel marketler oldu. 71 bin 378 kampanyayla indirim marketleri ikinci sırada; 57 bin 451 kampanyayla ulusal marketler üçüncü sırada yer aldı. 19 bin 817 kampanyayla toptan marketler dördüncü; 11 bin 608 kampanyayla parfümeri beşinci sırada yer aldı.

1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
4 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok "uzaktan çalışma izni" talep ediyor
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok “uzaktan çalışma izni” talep ediyor
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Çin'de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Haberler
Çin’de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Nafizcan Önder
7 gün önce
YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
Haberler
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
Nafizcan Önder
14 Mayıs 2025
İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
Haberler
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Türkiye’nin gizlilik paradoksu: Kaygı yüksek ama icraat yok!
Araştırma
Türkiye’nin gizlilik paradoksu: Kaygı yüksek ama icraat yok!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.