6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center'dan sürdürülebilirlik çağrısı
Haberler

Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’dan sürdürülebilirlik çağrısı

Marketing Türkiye
9 Ekim 2023
2 dk okuma

Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center, Contemporary İstanbul ’18 kapsamında gıda israfı, çevre kirliliği ve iklim krizi gibi çevresel sorunlarla mücadele ederek ekosistemi korumayı ve yaşatmayı amaçlayan “Farkındalığa Çağrı” temalı bir etkinlik düzenledi.

Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center, Contemporary İstanbul’18 kapsamında, şirketin Amaç İçin Seyahat (Travel With Purpose) hedeflerine uygun bir “Farkındalığa Çağrı” etkinliği düzenledi. Etkinlikte su ve gıda israfı, deniz kirliliği, iklim krizi ve enerji verimliliği gibi konulara dikkat çekildi. Musluktan akıtılan su, eriyen buz küpü, gıda atıklarından oluşturulan bir tablo gibi sanatsal ironilerle katılımcılar aracılığıyla herkese gezegenin geleceği için “Farkındalığa Çağrı” yapıldı.

Etkinlikte sürdürülebilirlik kavramının sadece çevrenin korunması için değil, sektörün geleceği için de son derece önemli olduğunun altını çizen Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center genel müdürü Rainer Gieringer, Hilton’un Amaç İçin Seyahat (Travel With Purpose) taahhüdü ile bu bilince sahip olan turizm sektörünün güçlü markalarından biri olduğuna vurgu yaptı.

Gieringer ‘’Elektrik, su ve atık programlarımız aracılığıyla çevresel ayak izimizi azaltma yönünde önemli adımlar atıyoruz. Karbon ayak izimizi azaltmak için yerel üreticilerden tedarik ettiğimiz ürünlerle oluşturduğumuz, otelimizde sunulan ‘’50 Mile” menümüzü ve ‘Go Hilton Go Nature’  toplantı paketlerimizin misafirlerimiz tarafından tercih edilmesini teşvik ediyoruz. Sanatın odak noktası olan Contemporary İstanbul’18 kapsamında sürdürülebilirliğin günümüzde ne kadar önemli olduğunu sizlere aktarmak ve dünya için herkese bir çağrıda bulunmak istedik” dedi.

Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center Executive Şefi Alexis Atlamazoğlu, gıda ve su israfı konusuna dikkat çekmek için ihtiyaç fazlası yiyecekleri kullanarak modern sanat dokunuşlu bir tablo oluşturdu. Gıda ve su israfının Türkiye’nin ve dünyanın önemli bir sorunu olduğunun altını çizen Atlamazoğlu, “UNICEF’e göre Dünya nüfusunun yarısı 2025 yılı gibi erken bir tarihte su kıtlığı ile karşı karşıya olan bölgelerde yaşıyor olacak. Bu veriler sadece rakamdan ibaret değil, yaşadığımız dünyada hepimizi bekleyen en büyük tehdit. Bu nedenle herkes tüketiminin farkında olmalı. Düzenlediğimiz etkinlikte aşırı ve gereksiz tüketimin sonuçlarını gözler önüne sermek istedik” açıklamasında bulundu.

Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center
1 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
4 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
5 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Güncel Haberler
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Konut talebinde bayram etkisi: Satılıkta düşüş, kiralıkta artış
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kriz dönemlerinde pazarlama: Sessizlik mi, yatırım mı?
Haberler
Kriz dönemlerinde pazarlama: Sessizlik mi, yatırım mı?
İrem Alimoğlu
4 Mayıs 2025
Ingage artık OneIngage!
Haberler
Ingage artık OneIngage!
Nafizcan Önder
3 Haziran 2025
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Haberler
KFC Türkiye’de yeni dönem: HD Holding ile güç birliği
Marketing Türkiye
4 Haziran 2025
Koç Okulları sosyal medyanın gündeminde: Yıllık eğitim ücreti 45 bin doları aştı...
Haberler
Koç Okulları sosyal medyanın gündeminde: Yıllık eğitim ücreti 45 bin doları aştı…
İrem Alimoğlu
29 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.