7 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Her 8 kadından 1’i meme kanseri!

Marketing Türkiye
21 Haziran 2014
2 dk okuma

AVON Türkiye, 18 yıldır aralıksız sürdürdüğü “Meme Kanseri ile Mücadele” yolculuğunu renkli ve çarpıcı bir infografik filmle anlattı.

AVON, İngiltere’de başlattığı ve sosyal sorumluluk çalışması “Meme Kanseri ile Mücadele”yi 1996 yılından bu yana devam ettiriyor. Bu kapsamda AVON Türkiye,  18 yıllık Meme Kanseri ile Mücadele yolculuğunu, gerçekleştirdiği tüm çalışmaları ve sonuçlarını, Türkiye’de ve dünyada meme kanserini ve erken teşhisin önemini de anlatan çarpıcı bir infografik çalışmayla bir araya getirdi. Kadınlar arasında en sık görülen kanser türü olması nedeniyle kadınların yaşamını ciddi biçimde tehdit eden meme kanseri ile ilgili hazırlanan film,  dört ana bölümden oluşuyor:

– Meme Kanseri nedir? Dünyadan ve Türkiye’den bu hastalıkla ilgili güncel veriler,

– AVON Meme Kanseri ile Mücadele Projesi nedir? 18 yıllık yolculuğun özeti,

– Projede bundan sonra neler yapılacak? Belirlenen ana öncelik alanları,

– Siz nasıl destek olabilirsiniz? Kadınlar meme kanseri ile mücadele için neler yapmalı?

Türkiye’nin en uzun soluklu bu sosyal sorumluluk projesinin anlatıldığı film, temel olarak dört ana hedef ekseninde çekildi:

– Hastalığın ciddiyetini anlatmak ve farkındalık yaratmak,

– Kadınlara elle muayenenin önemini anlatmak,

– Mamografi taramaları sayesinde erken teşhis ile daha çok hayat kurtarmak,

– Meme kanseri ile mücadele etkinlikleriyle bilinçlendirmeye devam etmek,

Büyük Ayı tarafından hazırlanan ve yaklaşık dört dakika süren infografik filminde verilen ana mesajları ise şöyle sıralandı: “Meme kanseri sadece dünyada değil ülkemizde de hızla artıyor. Yapılan araştırmalar Türkiye’de her sekiz kadından birinin hayatı boyunca en az bir kez meme kanserine yakalandığını, her yıl yaklaşık 30 bin kadına meme kanseri teşhisi konduğunu gösteriyor. Tüm bu olumsuz tabloya karşın meme kanseri erken teşhis ile yüzde 95 oranında tedavi edilebilir bir hastalık. Avrupa ve Amerika’da meme kanserine yakalanan hastaların yüzde 10-15’i 50 yaş altında. Türkiye’de ise meme kanseri hastalarının yarısı 50 yaş altında. 10 yıl önce meme kanserine 50 yaşın üstünde daha sık rastlanırken, bugün 40-50 yaş aralığı bu kanser türüne daha sık yakalanıyor. Avon Meme Kanseri ile Mücadele projesine 1992 yılında İngiltere’de başladı. Şimdiye kadar dünyada 825 milyon doların üzerinde, Türkiye’de ise 2.2 milyon TL üzerinde fon toplandı. Avon, Türkiye’de tam 18 yıldır kesintisiz bir biçimde meme kanseri ile savaşıyor. Hem kadınları hastalığa karşı bilinçlendirme hem de hastalıkla mücadeleye katkı sağlayacak bağış kampanyasının bir arada yürütüldüğü projede çok önemli adımlar atıldı. Hastanelere mamografi cihazları bağışlandı. ‘Avonla Sağlığa Yolculuk Tırı’ ile ücretsiz mamografi taramaları gerçekleştirildi. Bilinçlendirme seminerleri düzenlendi. Bu projede herkesin desteği önemli; elle muayeneyi öğrenmek ve öğretmek; doktor muayenelerini aksatmadan devam ettirmek kadınlarımıza düşüyor. ”

{vimeo}90960680|450|280{/vimeo}

1 Ticaret Bakanlığı'ndan "gizemli kutu" tanıtımlarına erişim engeli
Ticaret Bakanlığı’ndan “gizemli kutu” tanıtımlarına erişim engeli
2 Instagram’dan reklamsız dönem: Ücretli abonelik modeli geliyor
Instagram’dan reklamsız dönem: Ücretli abonelik modeli geliyor
3 Ağustos ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Ağustos ayının reyting şampiyonu gazetecileri
4 İstanbul’a yakın, yatırım fırsatları da sunan 7 tatil rotası...
İstanbul’a yakın, yatırım fırsatları da sunan 7 tatil rotası…
5 Soğuk kahvede sıcak rekabet!
Soğuk kahvede sıcak rekabet!
Güncel Haberler
Markayla sıcak temas “harita ekranında” başlıyor…
Markayla sıcak temas “harita ekranında” başlıyor…
Mayıs ayında “duyguya” odaklanan kazandı
Mayıs ayında “duyguya” odaklanan kazandı
Genç kuşaklar iş hayatında maaştan çok amaç peşinde
Genç kuşaklar iş hayatında maaştan çok amaç peşinde
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

80’ler tarzı renkli sneaker’lar, 2025 yazında sahalara geri döndü
Haberler
80’ler tarzı renkli sneaker’lar, 2025 yazında sahalara geri döndü
Sena Tufan
21 Temmuz 2025
TikTok araştırdı: Kullanıcılar artık ilham peşinde!
Haberler
TikTok araştırdı: Kullanıcılar artık ilham peşinde!
Sena Tufan
26 Temmuz 2025
Turknet logosunu değiştirerek marka kimliğini yeniledi
Haberler
Turknet logosunu değiştirerek marka kimliğini yeniledi
İrem Alimoğlu
2 gün önce
Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Haberler
Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Marketing Türkiye
28 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.