Hem şık, hem satışları coşturuyor!
Markets & Markets’in yaptığı araştırmaya göre; dijital yayın ve bilgilendirme ekranları hızla gelişiyor. 2015 yılında pazarın hacmi 16,8 milyar dolar seviyesindeyken 2022’ye kadar yüzde 62’lik bir büyümeyle 27,3 milyar dolara yükseleceği tahmin ediliyor.
Dijital ekranın satış ve algı odaklı 10 avantajı var. İşte araştırmanın perakendeciler için muhteşem sonuçları:
- Dijital ekranlarda gösterilen bilgi, duyuru ve reklamların geri dönüşü oranı yüzde 83.
- Dijital ekranlardaki içerikler satışları ortalama olarak yüzde 29 artırıyor.
- Müşteri sadakatini yüzde 46, müşteri memnuniyetini yüzde 46 çoğaltıyor.
- Toplam satış hacminde yüzde 31,8’lik yükselişe neden olurken, tekrar satın almalarda da yüzde 32,8’lik artışlar getiriyor.
- Dijital Yayın ve Bilgilendirme Ekranları mağaza içi trafiği yüzde 32,8 artırıyor.
- Müşterilerin mağaza içindeki kalış süresini yüzde 30 yükseltiyor.
- Ödeme kuyruklarında algılanan bekleme süresini yüzde 35 azaltıyor.
- Dijital ekranların marka farkındalığı üzerindeki etkisi yüzde 47,7.
- Müşterilerinin yüzde 59’nun ekranlarda gösterilen reklam hakkında ayrıntılı bilgi talep ettiği gözleniyor.
- Digital Signage güvenlikle ilgili iletişim bilgilendirmelerinde iş yeri kaza oranlarını yüzde 20 azaltıp, çalışanların üretkenliğini de yüzde 20 artırıyor.
Güncel Haberler