15 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Hayat Kimya, yeni bir sektöre daha girdi

Marketing Türkiye
14 Şubat 2014
1 dk okuma

Hızlı tüketim sektöründe, ev bakım, hijyen ve temizlik kağıtları kategorilerinde faaliyet gösteren Hayat Kimya, yepyeni bir kategoriye giriş yaptı. Hayat Kimya, JOLY ve sadece medikal satış kanalına yönelik piyasaya sunduğu Evony markalarıyla yetişkin bezi kategorisinde tüketiciyle buluşmayı ve pazar liderliğini hedefliyor.

Yetişkin bezi pazarında gelecek dönem hedeflerinin paylaşıldığı basın toplantısına Hayat Kimya Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Koordinatörü Prof. Dr. Orhan İdil, Hayat Kimya Hijyen Kategorisi Global Pazarlama Müdürü Melek Soklangıç Dinçer ve Hayat Kimya Medikal Pazarlama Müdürü Nilay Özyurt katıldı.

Hayat Kimya Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Koordinatörü Prof. Dr. Orhan İdil, yetişkin bezi üretim hatlarını en son teknolojiyle geliştirdiklerini belirtti. İdil “Belbantlı yetişkin bezinde yıllık 200 milyon adet,  yatak koruyucu örtüde ise yıllık 130 milyon adet üretim kapasitesine sahibiz. Bu hatlarda Türkiye’nin en emici, ilk ve tek esnek belbantlı yetişkin bezi üretimini gerçekleştiriyoruz. İzmit hijyen fabrikamızda gerçekleştirdiğimiz bu yatırım ile bu alanda tüketicimizin beklentilerini karşılamayı ve pazar liderliğini hedefliyoruz” dedi.

JOLY ve Evony markalarının girişiyle beraber 34 ülkeye ihracat gerçekleştirdiklerini vurgulayan Hayat Kimya Hijyen Kategorisi Global Pazarlama Müdürü Melek Soklangıç Dinçer ise “JOLY yetişkin beziyle 2014 sonuna kadar 50 ülkeye ulaşmayı ve global bir marka olmayı hedefliyoruz. Özellikle yaşlı nüfusun yoğun olduğu Kuzey ve Doğu Avrupa ülkeleri en önemli pazar hedeflerimiz arasında bulunuyor.  Girdiğimiz kategori tüketicimizle beraber hareket etmeyi, onların beklentilerini en iyi şekilde anlamayı gerektiren bir kategori” diye konuştu. Kurum olarak toplumu bilinçlendirmeyi, farkındalık yaratmayı kendilerine misyon edindiklerini anlatan Dinçer, “Bu noktadan hareketle bu zamana kadar eczane ve doktorlara 1,5 milyon adete yakın numune dağıtımı yaptık. Hem medikal satış noktalarında hem de marketlerde giderek güçleniyoruz. Bu yılki pazar payı hedefimiz % 15 ve kısa vadede % 35 seviyesine çıkarak pazar lideri olmayı hedefliyoruz” şeklinde konuştu. 

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Asgari ücret 2026'da ne kadar olacak?
Asgari ücret 2026’da ne kadar olacak?
3 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
4 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
5 Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Güncel Haberler
TVekstra, "Best Advertising Innovation Using HbbTV" ödülünü kazandı
TVekstra, “Best Advertising Innovation Using HbbTV” ödülünü kazandı
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Haberler
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Sena Tufan
2 hafta önce
Columbia'nın marka yüzü "Azrail" oldu! Montlar "vasiyetname" ile geliyor
Haberler
Columbia’nın marka yüzü “Azrail” oldu! Montlar “vasiyetname” ile geliyor
Sena Tufan
3 hafta önce
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Haberler
“Sağlıklı beslenme her çocuğun hakkı” diyen Humm Organic ve AÇEV, güçlerini birleştirdi
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Google, 2025’in “Holiday 100” listesini açıkladı: Bu yılın en çok aranan hediye trendleri belli oldu!
Haberler
Google, 2025’in “Holiday 100” listesini açıkladı: Bu yılın en çok aranan hediye trendleri belli oldu!
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.