Harvard’lı öğrenciler İstanbul’da müşteri sadakatini araştırdı

Harvard Üniversitesi Field Programı çerçevesinde Türkiye’ye gelen Harvard MBA öğrencileri, müşteri sadakati kapsamında Lidyana.com markası için İstanbul sokaklarında, alışveriş merkezlerinde ve okul kampüslerinde çeşitli anketler yaptılar. Yapılan analizlerde Lidyana.com’un marka bilinirliğinin tahmin ettiklerinden de yüksek çıktığını söyleyen Lidyana.com CEO’su Hakan Baş, “2012 yılında kurulmuş bir şirket olmamıza rağmen, Harvard ekibi tarafından seçilen dev şirketlerden biri olmaktan ve yapılan araştırma sonucu en tanınan markalar arasında yer almaktan mutluluk duyuyoruz. 2014 yılında ciromuz önceki yıla göre 3 kat artarak 30 milyon TL’ye ulaştı” açıklamasını yaptı.

İLGİLİ HABERLER