15 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Halkla ilişkiler sektörü Londra’da yuvarlak masada buluştu

Marketing Türkiye
14 Haziran 2012
2 dk okuma

Avrupa’dan iletişim danışmanlığı derneklerinin yöneticileri endüstrinin karşılaştığı sorunlar ve halkla ilişkiler mesleğinin standartlarının uluslararası düzeyde yükseltilmesi için yapılabilecek ortak çalışmalarla ilgili fikirlerini paylaşmak üzere Londra’da buluştular. Ev sahipliği PRCA tarafından yapılan ve Türkiye temsilciliğini İDA’nın üstlendiği ICCO tarafından düzenlenen, sekiz ülke derneğinin yöneticilerini bir araya getiren yuvarlak masa toplantısında, ücretlendirme ve karlılık, projelerin değerlendirilmesi, yönetim standartları, mesleki gelişim ve ajans-müşteri ilişkisinin güçlendirilmesi gibi halkla ilişkiler profesyonellerinin karşılaştıkları temel sorunlar ele alındı. Toplantıya katılan ulusal ve uluslararası organizasyonlar; İngiltere’den PRCA (Halkla İlişkiler Danışmanları Derneği), BPRCA (Belçika Halkla İlişkiler Danışmanları Derneği), APRA (Çek Halkla İlişkiler Ajansları Derneği), SYNTEC (Fransa Halkla İlişkiler Danışmanlığı Derneği), ASSOREL (İtalya Tam Hizmet Halkla İlişkiler Ajansları Derneği), PPRCA (Polonya Halkla İlişkiler Danışmanlıkları Derneği), ???S (Rusya İletişim Danışmanlıkları Derneği), PRECIS (İsveç Halkla İlişkiler Danışmanlıkları Derneği) ve ICCO oldu. Toplantı sonrasında açıklama yapan PRCA Genel Koordinatörü Francis Ingham “PRCA diğer ülke derneklerinden meslektaşlarımızı ağırlamaktan memnuniyet duydu. Halkla ilişkilerin global merkezlerinden biri olarak kabul edilen Londra’da gördük ki endüstrimizin sorunları her ülkede ortak. Ekonomik zorlukların yaşandığı bu dönemde dernek temsilcilerinin bir araya gelip en iyi uygulamaları paylaştıkları bu ve benzeri girişimlerle tüm üyelerimize daha çok destek olmamız gerekiyor.” dedi. Ingham sözlerine şunları ekledi; PRCA olarak yıllar once CMS Danışmanlık Yönetim Standartları’nı geliştirdiğimizde, profesyonel halkla ilişkiler hizmetlerinde en üst standartları oluşturduk. Şu anda dünya çapında 15 ülkede uygulanmasıyla bu standartların önemi daha da arttı. Toplamda dünya çapında temsil ettiğimiz halkla ilişkiler şirketlerinin sayısının fazlalığını göz önüne alarak bu standartları daha da ileri götürmek için çalışmalıyız.” ICCO Genel Koordinatörü Virginia Hague ise, “Mesleklerinde uzmanlaşmış üst düzey insanları deneyimlerini paylaşmak için bir araya getirdiğinizde gerçekten vizyoner sonuçlara ulaşabiliyoruz. İnanıyorum ki bu toplantıya katılan herkes endüstrinin yaşadığı ortak sorunlarla ilgili kendi pazarlarında çözümler üretmek üzere yeni fikirlerle buradan ayrıldı. ICCO olarak bu toplantıyı her yıl tekrarlamayı planlarken, bu yılın toplantısını gerçekleştirmemizde verdikleri destek için PRCA derneğine de teşekkürlerimizi sunuyoruz.” dedi.

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
3 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
4 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
5 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Güncel Haberler
Tüketiciler "sürdürülebilir restoranlara" yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
Tüketiciler “sürdürülebilir restoranlara” yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
2026’da gündem "kültür bütçesi" olmalı!
2026’da gündem “kültür bütçesi” olmalı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Haberler
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
İrem Alimoğlu
2 gün önce
MAC, yeni global elçisi Doja Cat’e ruj “yedirdi”
Haberler
MAC, yeni global elçisi Doja Cat’e ruj “yedirdi”
Sena Tufan
9 Eylül 2025
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Haberler
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Sena Tufan
3 hafta önce
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Haberler
Hilton 2026 Trend Raporu: Gezginler artık “neden buradayım?” diye soruyor
Sena Tufan
11 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.