10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Halkbank, Paraf’la müşteriye özel kredi kartı dönemini başlatıyor

Marketing Türkiye
3 Aralık 2012
2 dk okuma

Halkbank kredi kartı pazarındaki etkinliğini artırmaya yönelik yeni markası Paraf’ı “Ayrıcalıklar bu Paraf’ta” sloganıyla hizmete sundu. Halkbank, 2013 Mart sonuna kadar Paraf sahibi olan müşterilerinden kart ücreti almayacak. Kart sahiplerinin ilk ekstrelerindeki harcamalarının yüzde 25’ini de 100 TL’ye kadar Halkbank üstlenecek. Paraf markalı ürün grubunda Klasik, Gold, Platin ve Business kredi kartlarının yanı sıra seyahat harcamalarına yönelik tasarlanan Parafly ve üniversite öğrencilerine yönelik tasarlanan Parafree yer alıyor. Paraf’la müşteriye özel kredi kartı dönemini başlattıklarını belirten Halkbank Genel Müdürü Süleyman Aslan şunları ifade etti: “Halkbank her zaman müşterilerinin ihtiyaçlarını iyi dinleyen, doğru anlayan ve onları en mutlu edecek çözümleri sunan banka oldu. Artık herkese aynı fırsatları sunan kitlesel kampanya uygulamaları kredi kartı pazarında ayrışmak için yeterli değil. Kaldı ki kart sahipleri de kendilerini özel hissedecekleri bir hizmet bekliyorlar. Biz Paraf’la müşterilerimize bu ayrıcalığı sunuyor, her bir kredi kartını müşterilerimizin ihtiyaç ve tercihleri doğrultusunda özelleştiriyoruz. Paraf’ı herkesin beklentisine yanıt verebilecek bir kredi kartı programı olarak tasarladık.” Halkbank, Paraf’la Türkiye’de ilk kez kart sahiplerine ayın belirli bir gününü kendi kampanya günleri olarak seçme ve bu günde ek indirim, taksit, puan ve ödeme erteleme seçeneklerinden tercih ettiklerini kullanma fırsatı sunuyor. Paraf’la yapılan kira ödemelerinden de komisyon alınmıyor. Üniversite öğrencilerine özel Parafree ise kart sahiplerinin tercihlerine göre üye işyerlerindeki sürpriz kampanyalardan yararlanma imkanı sağlıyor. Türkiye’de bir ilk olan, cumartesi günleri tüm restoranlarda geçerli indirim uygulamasından ise Paraf Gold ve Paraf Platin sahipleri yararlanabiliyor. Cumartesi günleri ayrım olmaksızın restoranlarda yapılan tüm harcamalar için Paraf Gold’a yüzde 10, Paraf Platin’e yüzde 25 indirim uygulanıyor. Paraf Platin sahiplerine ayrıca şehir içinde ücretsiz kurye hizmeti sunuluyor. Katlı puan uygulaması kapsamında Paraf Klasik, Gold ve Platin sahipleri aylık harcamalarının 2 katına kadar puan kazanabiliyor. Halkbank, Paraf sahiplerine İstanbul Atatürk Havaalanı İç ve Dış Hatlar Prime Class CIP Lounge hizmetinden de yararlanma imkanı sağlıyor.

 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (5-11 Nisan)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (5-11 Nisan)
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Zanaatkârla büyüyen marka: Hermès’ten stratejik üretim hamlesi
Haberler
Zanaatkârla büyüyen marka: Hermès’ten stratejik üretim hamlesi
Nafizcan Önder
2 hafta önce
AB, Apple'a açtığı rekabet soruşturmasını kapatıyor
Haberler
AB, Apple’a açtığı rekabet soruşturmasını kapatıyor
İrem Alimoğlu
26 Mart 2025
İş hayatında öncelikler değişiyor: "Maaş tamam ama esneklik ve iyi yaşam da şart!"
Haberler
İş hayatında öncelikler değişiyor: “Maaş tamam ama esneklik ve iyi yaşam da şart!”
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.