11 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberlerde adının geçmesi Hilti'yi yaralıyor
Haberler

Haberlerde adının geçmesi Hilti’yi yaralıyor

Marketing Türkiye
18 Mart 2018
2 dk okuma

Bir ürünün marka ile özdeşleşmesi zaman zaman meydana gelir. Markanın “jenerik marka” oluşu genelde şirketin popülaritesini olumlu anlamda yükseltiyor. Kırıcı-delici el aleti markası Hilti içinse bu durum bazen ters tepebiliyor. Geçtiğimiz hafta yurt genelinde basında çıkan jandarma operasyonu haberlerinde, ele geçirilen delici aletlerin “hilti” olarak adlandırılması markayı “terör, iş kazası” gibi konular ile özdeşleştirdi.

Yapılan haberler nedeniyle markanın kurumsal kimliğinin zedelenmemesi amacıyla Hilti, ürünlerinin medyada “hilti” olarak geçmemesi gerektiği açıklamasını yaptı. Şirketin bugün yaptığı açıklama metni şu şekilde:

Bildiğiniz gibi global inşaat el aletleri pazarının lider şirketleri arasında yer alan Hilti, dünyada ve Türkiye’de “jenerik marka” konumundadır.

“Hilti markasının, ürünün adının yerine geçerek jenerik özelliğini kazanması nedeniyle terör, iş kazası gibi olumsuz konulara sahip bazı haberlerde kırıcı-delici el aletlerinin adı, medyada “Hilti” olarak geçebilmektedir. Şirketimiz ve Hilti markamızla hiçbir ilgisi olmayan bu durum, takdir edeceğiniz gibi kamuoyunda şirketimizi haksız yere zor durumda bırakan yanlış anlamalara neden olmaktadır.

Kullanıcıların sağlık ve güvenliğini korumak için Ar-Ge’ye ciddi boyutta yatırımlar yaparak yeni teknolojiler ve patentli sistemler geliştiren Hilti’nin ürün gamı içinde; kırıcı-deliciler, akülü sistemler, direkt tespit sistemleri, dübel sistemleri, elmaslı delme-kesme sistemleri, barutlu ve gazlı çivi çakma sistemleri, kesme ve taşlama sistemleri ve lazerli ölçme sistemleri ile yapılarda yangın güvenliği amacıyla kullanılan pasif yangın durdurucu ürünler yer almaktadır. Hilti, dünya pazarlarına her yıl yaklaşık 30 yeni ürün sunmaktadır.

Dünya genelinde yaklaşık 24 bin çalışanıyla, Avrupa, Güney Amerika ve Asya’da üretim tesisleri ve Ar-Ge yatırımları ile 6 kıtada 120’den fazla ülkede faaliyet gösteren Hilti, 35 yıldır Türkiye pazarındadır. Hilti Türkiye, 2011 yılı başından bu yana 10 ülkenin (Azerbaycan, Türkmenistan, Özbekistan, Moğolistan, Kırgızistan, Ermenistan, Gürcistan, Tacikistan, Moldova ve Kuzey Irak) bağlı olduğu bir bölgesel üs konumundadır.

Haber içeriklerinde geçen tüm kırıcı-delici el aletlerinin “Hilti” olarak adlandırılmayarak, ürün adı veya markasının kullanılması konusunda hassasiyetinizi rica eder, anlayışınız ve ilginiz için çok teşekkür ederiz.

Saygılarımızla Hilti Türkiye

 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
3 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
4 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
5 Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
Güncel Haberler
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Şenpiliç “itibarını” korumalı
Şenpiliç “itibarını” korumalı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Gazete Duvar yayın hayatına son verdi
Haberler
Gazete Duvar yayın hayatına son verdi
İrem Alimoğlu
12 Mart 2025
Markaların sosyal sorumlulukta "samimiyet" sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Haberler
Markaların sosyal sorumlulukta “samimiyet” sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Amazon’dan kişiselleştirilmiş alışverişte yapay zeka adımı
Haberler
Amazon’dan kişiselleştirilmiş alışverişte yapay zeka adımı
Nafizcan Önder
27 Mart 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Sena Tufan
2 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.