17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında...
Haberler

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında…

Nafizcan Önder
9 Mart 2021
6 dk okuma

Toplumumuzda cinsiyet eşitsizliği ve bunun sonucunda doğan problemler her geçen gün büyürken, meselenin merkezinde de “kadın istihdamı” yer alıyor. İşte tam da bu sebeple Marketing Türkiye Mart sayısında “İş hayatında kadın nerde” sorusuyla kapağını hazırladı. Pazarlama dünyasında fark yaratan kadınların ve hikâyelerinin de yer aldığı sayıda; “Türkiye’nin toprağına sahip çıkan markalar”dan toplumun zeytinyağı ile olan ilişkisine, sesin yükselişinden sürdürülebilir modaya kadar pek çok konu mercek altına alındı. Ortaya da yine zengin içeriğiyle, dopdolu bir sayı çıktı…

Basılı yayınlara ulaşmanın zorluğunu da göz önünde bulundurarak içgörü dolu içerikler ve çarpıcı araştırmalarla hazırladığımız Marketing Türkiye Mart sayısını web sitemiz üzerinden tüm okurlarımızın erişimine açıyoruz.
Keyifli okumalar…

İş hayatında kadın nerede?

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında...

Marketing Türkiye için Xsights Araştırma’nın BinYaprak iş birliğiyle gerçekleştirdiği “İstihdamda Kadın Araştırması” toplumun kadın istihdamına, çalışan kadına ve sorumluluklarına dair bakış açısını gözler önüne sererken toplumsal cinsiyet eşitsizliğinin özünde yer alan problemlere de kadın istihdamı perspektifinden ışık tutuyor…

Ali Saydam yazdı: Odalarda ışık var mı?

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında...

Biçim ve içerik bütün hâlinde ilerlediği, birbirini tamamladığı sürece başarılı sonuçlar ortaya çıkabiliyor. Clubhouse’un bu biçimsel özelliği, ortamın nezihliğini sağladığı gibi içeriğin sağlam olmasını da zorunlu kılıyor. Bunu, yürekten gelen “Çok şükür, sonunda!” nidasıyla karşıladığımızı itiraf etmeliyiz. Öyle “laga luga ile” ortalığı bulandırmak, TV’lere hâkim olan “didişme programı” formatını buraya uyarlamak ve işin tadını kaçırmak -en azından şimdilik- mümkün değil. Hakikaten “Çok şükür!

Yılın itibarlıları ödüllerine kavuşuyor

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında...

Pazarlama sektörünün en önemli standartlarından biri olan The ONE Awards’ta kazananlar 17 Mart’ta online olarak gerçekleştirilecek törenle ödüllerine kavuşacak… Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle bu yıl yedincisi düzenlenen yıl içinde itibarını en çok artıran markalar bu başarıda emeği geçen medya, PR, reklam ve dijital ajanslarıyla birlikte ödüllendirilecek. Peki, “The ONE Awards” sonuçlarına göre 2020’de itibarını en çok artıran markalar nasıl belirlendi? İşte, halk jürisiyle marka takımları ve ajanslarının uyumu sonucunda ortaya çıkan başarıyı ödüllendiren The ONE Awards’un metodolojisi…

Söyleşi: Zer Genel Müdürü Mehmet Apak

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında...

“15 Mart’ta evden çalışacağız kararıyla ofislerimizden ayrılmıştık. Evimi terk ediyormuşum gibi hissettim, uzun sürmedi, 1 Nisan’da geri döndüm” diyor Zer Genel Müdürü Mehmet Apak. Bu söyleme takılıyorum. İş dünyasındaki kavramsal karşılığı güçlü görev bilinciyse de bendeki yansıması daha çok karakterine ilişkin bir kavrayış oluyor; geri çekilmeye, hedeften şaşmaya ve hele kendince değer atfettiği bir şeyi geride bırakmaya hiç tahammülü olmadığını anlıyorum. Yönettiği işin büyüklüğü ve ayrıntıları göz önüne alındığında meydan okuyan bir karakterle karşı karşıya olduğumun farkındayım. Zor ama bir o kadar da keyifli bir söyleşiydi…

Türk halkının sorgulama çağı başladı

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında...

Masumlar Apartmanı, Kırmızı Oda, Katarsis, Bir Başkadır ve Terapist… Hem TV’de hem de dijital platformlarda hızla ekranları dolduran psikolojik tahlil odaklı yapımlar izlenme rekorları kırıyor, tabiri caizse milyonlar aynı anda toplu bir terapiye giriyor… Peki, ne oldu da Türk toplumu psikolojik tahlil yapımlarına merak sardı? İçerik tercihlerindeki bu dönüşüm toplumun ruh hali hakkında neler söylüyor? Yoksa Türk insanı pandemiyle birlikte kimi kurgu kimi gerçek hikâyelerle içsel bir arayışta mı?

Keşfedilmeyi bekleyen gezegen: Clubhouse

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında...

Bir Clubhouse çılgınlığıdır gidiyor. Sadece birkaç haftada fenomene dönüşen platform devasa bir kitleyle birlikte iş insanları ve influencerları da etkisi altına aldı. Peki, bir anda hayatımızın bir parçasına dönüşen Clubhouse gelip geçici bir heves mi yoksa “sesin yükselişinin” ayak sesleri mi? Markalar bir pazarlama aracı olarak bu yeni platformu nasıl kullanmalı? Clubhouse’un hızlı yükselişi pazarlamacılar için ne tür mesajlar içeriyor?

CMO Transition Academy başlıyor!

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında...

Marketing Türkiye ve Deloitte Academy iş birliğiyle hayata geçirilen “NexCMO Marketing Academy” eğitim programı “CMO Transition Academy” 3 Nisan’da başlıyor. Pazarlama alanında ezber bozan işlere imza atan profesyonellerin eğitimci olarak yer alacağı programda “Pazarlamanın Evrimi”, “Tüketiciyi Tanımak”, “Marka ve İnovasyon”, “Pazarlama Teknolojileri” ve “Pazarlama Organizasyonu” konu başlıkları derin içgörülerle anlatılacak.

Ayşen Akalın: Odağımızda “Dolaysız marka ekonomisi” var!

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında...

Üç dönemdir Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görev aldığı IAB’nin yeni dönemdeki Yönetim Kurulu Başkanı seçilen Ayşen Akalın, üstlendiği bu yeni sorumlulukla ilgili mutlu ve heyecanlı olduğunu dile getiriyor. Hem IAB’nin yeni dönem hedeflerini hem de dijital reklam sektöründeki trendleri konuşmak için bir araya geldiğimiz Akalın, yeni dönemde “Dolaysız Marka Ekonomisi” ve “marka güvenliği”ne odaklanacaklarını belirtiyor. Pandemiyle yaşanan kültür değişiminin kalıcı olacağını söyleyen Akalın, bu farkındalıkla hazırlıklarını yapan markaların pandemiden güçlenerek çıkacağını ifade ediyor.

Sağlık zeytinyağında

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında...

Pandemi dönemiyle birlikte “sağlık” tüm dünyada insanlığın tartışmasız önceliği oldu. Araştırmalar gösteriyor ki Türk toplumu “sağlıklı ve iyi yaşam”ı en çok sağlıklı beslenmeyle özdeşleştiriyor. Sağlıklı beslenmede ise “zeytinyağı” muhakkak öne çıkanlardan… Marketing Türkiye için Aksoy Araştırma’nın gerçekleştirdiği kapsamlı “Zeytinyağı Araştırması” tüketicinin zeytinyağı ile kurduğu ilişkinin her alanına ışık tutuyor.

Pazarlamanın kadın liderleri

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında...

Her elini attığı işe ince zevki, duygusal zekâsı ve zarafetini katan kadınlar pazarlama sektöründe de fark yaratıyor. Toplumsal mitlerin tetiklediği “cam tavan sendromu”na rağmen yükselmiş, özellikle bu zorlu geçen yılın hakkını fazlasıyla vermiş olan “Pazarlamanın Kadın Lideri” iş dünyasındaki kadınlara da ilham veriyor. Gelin başarısıyla fark yaratan lider kadınların kariyer ve dayanışma hikayelerini kendilerinden dinleyelim.

Social Media Awards Turkey 2021’de başvurular başladı!

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında...

Marka, ajans ve projelerin sosyal medya performanslarını hem jüri değerlendirmesine hem de objektif verilere dayalı olarak ölçen Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya yarışması Social Media Awards Turkey 2021 ödülleri başvuru süreci başladı. Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle beşinci kez düzenlenen yarışmada sektörün en başarılı işleri ve sosyal medyayı en başarılı kullanan marka ve ajanslar ödüllendirilecek. Yarışmada son başvuru tarihi ise 31 Mart…

Moda sektöründe yeni moda: “Sürdürülebilirlik”

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında...

McKinsey & Company’nin moda endüstrisini mercek altına aldığı global araştırmanın sonuçları Covid-19’le birlikte tüketicilerin moda endüstrisinden sürdürülebilirliğe dair beklentilerinin arttığını gösteriyor. Peki moda sektöründe yükselen bu trend ülkemiz tüketicilerinde nasıl bir karşılık buldu? Sektörde sürdürülebilir çalışmalarıyla hangi markalar öne çıkıyor? Marketing Türkiye için Design Research’ün gerçekleştirdiği “Sürdürülebilir Moda” araştırması tüm bu sorulara yanıt verirken sektörün geleceğine de ışık tutuyor.

Türkiye’nin toprağına sahip çıkan markalar

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında...

Marketing Türkiye ve Karnaval ile pazarlamanın nabzı Clubhouse’da atıyor

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında...

Kendi alanında bir ilki gerçekleştirerek ortak yayın yapma kararı alan Marketing Türkiye ve Karnaval, Clubhouse sohbetleriyle ses getirmeye devam ediyor! Her hafta perşembe akşamları gerçekleştirilen yayınlarda “İyi Yaşam Markaları”, “Reklam yaratıcılığı da karantinada mı?”, “Beyaz Yakalının İşverene Bir Çift Sözü var!” ve “Ses mecrasında pazarlama trendleri ve fırsatlar” gibi konular alanında uzman konuklarla ele alındı. Oturumların moderatörlüğünü ise Marketing Türkiye ve Karnaval Grup Genel Yayın Yönetmenleri Günseli Özen ve Burak Can gerçekleştiriyor.

Bu haber ürün yerleştirme içermektedir!

Gündem yaratan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mart sayısı yayında...

Yerli diziler hem TV’de hem de dijital platformlarda milyonları ekran başına kitlerken pazarlamacıların gizli silahı “ürün yerleştirme” de her geçen gün daha da hayati bir araca dönüşüyor. Senaryoya maharetle entegre edilen ürünler bir anda internet aramalarının zirvesine yerleşiyor, sosyal medyada en çok konuşulanlar arasına giriyor. Peki, ama ürün yerleştirmenin bu güçlü etkisi tüketicilerin satın alama kararına ne denli yansıyor? Toplumun yüzde kaçı ürün yerleştirmeden haberdar? Yanıtlar ve daha fazlası “Ürün Yerleştirme Algısı ve Satın Alma Davranışına Etkisi” araştırmasında…

Marketing Türkiye Mart sayısını okumak için TIKLAYIN…

açık kaynak dergi içerik Marketing Türkiye Mart sayısı
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Sosyal sorumluluktan gerçek etkiye: RüzgarA ÇEVir ile Hatay’da umut yükseldi
Sosyal sorumluluktan gerçek etkiye: RüzgarA ÇEVir ile Hatay’da umut yükseldi
Cannes Lions'ta Türkiye'ye ilk ödül geldi!
Cannes Lions’ta Türkiye’ye ilk ödül geldi!
Cannes Lions 2025'in ilk Grand Prix'leri sahiplerini buldu...
Cannes Lions 2025’in ilk Grand Prix’leri sahiplerini buldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Haberler
Karaca pazaryeri platformuna dönüştü!
Nafizcan Önder
4 gün önce
Trump yeni gümrük vergileriyle ilgili net konuştu: "Kimse paçayı kurtaramayacak!"
Haberler
Trump yeni gümrük vergileriyle ilgili net konuştu: “Kimse paçayı kurtaramayacak!”
Sena Tufan
14 Nisan 2025
Geri sayım başladı: Brandverse Awards'a başvurmak için son 10 gün!
Haberler
Geri sayım başladı: Brandverse Awards’a başvurmak için son 10 gün!
Sena Tufan
7 Nisan 2025
Çocuklar arasında yapay zeka merakı iki kat arttı
Haberler
Çocuklar arasında yapay zeka merakı iki kat arttı
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.