Gülaylar Group hangi medya ajansıyla el sıkıştı? Türkiye kuyum sektöründe 80 yıldır faaliyet gösteren Gülaylar Group; bundan sonraki medya planlama ve satın alma faaliyetlerini Media Teamwork ile birlikte yürütecek. 1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası” 2 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi 3 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor 4 İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler… 5 YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!Güncel Haberler Potterhead’ler dikkat! UNO, karanlık büyüleriyle geri dönüyor… Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor 25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya “gülümseme”Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE